ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30260
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۲۴
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
سید سیاح: شهدای مدافع حرم، شهدای جهاد در باب تأویل هستند

سید سیاح: شهدای مدافع حرم، شهدای جهاد در باب تأویل هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر،  حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان در این اجتماع ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع حرم علی سیفی به بازماندگان این شهید گرانقدر،گفت این شهدا اعتقاد راسخ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر،  حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان در این اجتماع ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع حرم علی سیفی به بازماندگان این شهید گرانقدر،گفت این شهدا اعتقاد راسخ به  آیه شریفه  اِنْ تَنصُرُوا اللهْ یَنصُرکُمْ وَ یُثَبِّتْ اَقدامَکُم وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنصُرُه داشتند.

سید سیاح در ابتدای سخنان خود به بیان شأن و مقام شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: شهدای مدافع حرم در حقیقت اسباب تحقق اراده خداوند مبنی بر پیروزی عقیده بر تکنولوژی هستند.

وی با بیان اینکه امروز گروه های تکفیری و تروریستی با وجود بهره مندی از امکانات مادی و تجهیز به انواع سلاح ها در برابر جبهه مقاومت زبون شده‎اند، گفت: شهدای مدافع حرم در واقع سربازان واقعی امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان در ادامه سخنان خود کار ارزشمند شهدای مدافع حرم را ستود و گفت: این رادمردان در واقع کسانی هستند که با ایثار بی بدیل خود فرسنگ ها دورتر از مرزهای ایران در دفاع از حرم اهل بیت و آرمان های انقلاب به شهادت رسیده اند.

وی به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام بارها گفتند که ما(به نفع) هر مستضعف  و پا برهنه ای که تحت ظلم  قرارگیرد وارد عمل خواهیم شد.

سید سیاح تصریح کرد: اگر همین شهدای مدافع حرم در زمان صدر اسلام نیز بودند، قطعا اجازاه نمی دادند دستان امام علی(ع) بسته شده و حضرت فاطمه(س) نیز بین در و دیوار نمی ماند.

وی با بیان اینکه امروز حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) به پایگاهی برای پرورش سربازان امام زمان(عج) تبدیل شده است،گفت:شهدای مدافع حم شهدای جهاد در باب تأویل هستند.

سید سیاح در ادامه سخنان خود به تبیین امتیازات شهدای مدافع حرم از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: دفاع از حریم اهل بیت در عراق و سوریه، مبارزه رو در رو با دشمنان اسلام و شهادت در غربت از جمله امتیازهایی هستند که نصیب شهدای مدافع حرم شده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان در ادامه سخنان خود به بیان شدن  و منزلت شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: به باور علمای شیعه و سنی، گروه های تکفیری امروز فتنه مذهبی در جهان به راه انداخته اند.

وی با بیان اینکه امروز تکفیری ا با تأویل آیات قرآن به صهیونیسم رسمیت داده اند و رسما به جنگ مذاهب خصوصا تشیع آمده اند، افزود: تکفیری های امروزی در واقع همان خوارج دوران امام علی(ع) هستند و اگر کسی بخواهد به خوارج دوران امام علی (ع) نگاه کند،تکفیری های امروزی ببیند.

سید سیاح حدیث امام علی(ع) به یارانش را یادوار شد و گفت: امام علی (ع) به یارانش فرمودند؛اگر ثواب جهاد با خوارج را بگویم از آن ترس دارم که شما دیگر نه نماز بخوانید و نه روزه بگیرید.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهداف دشمنان اسلام از راه اندازی گروه های تکفری پرداخت و تحرکات وابستهگان داخلی به عمال دشمنان اسلام را در خصوص ضربه به نظام را مورد انتقاد شدید قرارداد و گفت: هدف دشمنان اسلام از راه اندازی گروه های تکفیری تأسیس ارتش های شبه اسلامی به منظور مقابله با اسلام ناب محمدی است و چون جمهوری اسلامی ایران سردمدار اسلام ناب محمدی در جهان است، هدف انان از به راه انداختن جنگ در سوریه و عراق به استیصال کشاندن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح نتایج جنگ و حمایت های دشمنان اسلام از تروریست های تکفیری پرداخت  و گفت: امروز به فضل الهی جبهه مقاومت در اوج عزت و جبهه کفر در اوج ذلت قرار دارد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استاندر بخش پایانی سخنان خود به سخنان مرکل صدراعظم آلمان اشاره کرد و گفت:به گفته صدراعظم المان امروز به دنیا ثابت شده است که استراتژی رهبر ایران در مورد داعش بهترین و قدرتمندترین استراتژی است.

وی سخنان سردار قاسم سلیمانی در این خصوص را نیز یادآور شد و افزود: سردار سلیمانی می گوید؛ در اوایل جنگ که این جریان به تعداد انگشتان دست هم نمی رسید امروز با صدها هزار نفر در ارتباط هستیم.

سید سیاح گفت:در تقویت جبهه مقاومت تمام اقشار مردم ایران نقش مؤثری دارند اما در این میان نقش رهبری بی بدیل است.

وی به نقش سپاه و فرماندهان مستشاری که در این جنگ حاضر هستند و بعضا نیز به درجه رفیع شهادت نائل امده اند اشاره کرد  گفت: علی سیفی قبل از شهادت  مفتخر به این بود که خود یک سپاهی بود و امروز چنین شهدای گرانقدری به دنیا نشان دادند که  سینه سپاه پاسداران،سپر حرم آل الله و مردم ایران است.

مسئول بسیج طالب و روحانیون استان عملیات موشکی سپاه علیه داعش را  موجب غرور و افتخار همه ایرانیان دانست و گفتک با وجود این جای تأسف  و تعجب است که برخی از مسئولین کشور امروز با وجود علم بر این موضوع به تضعیف سپاه روی اورده اند و در مسیر پازل دشمن در این مسیر قرار گرفته و حرکت می کنند.

وی تصری کرد: شهدای گرانقدر در همه حال موجب وحدت و انسجام ایران اسلامی هستند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.