ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30265
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۳۲
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
شش ماه قبل از سقوط موصل به مقامات وقت عراق هشدار دادیم

شش ماه قبل از سقوط موصل به مقامات وقت عراق هشدار دادیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، «حسن دانایی فر» سفیر سابق ایران در عراق در نشست بررسی عراق پس از داعش که امروز برگزار شد اظهار کرد: عراق پس از صدام وارد مرحله گذاری شد و به نوعی به یک جامعه باز و دموکراتیک تبدیل شد. وی ادامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، «حسن دانایی فر» سفیر سابق ایران در عراق در نشست بررسی عراق پس از داعش که امروز برگزار شد اظهار کرد: عراق پس از صدام وارد مرحله گذاری شد و به نوعی به یک جامعه باز و دموکراتیک تبدیل شد.

وی ادامه داد: هنوز فرایند دولت سازی در عراق تکمیل نشده که تبعات خاص خود را دارد. همزمان با پدیده بیداری اسلامی و باتوجه به ضعف هایی که عراق داشت باعث سقوط موصل توسط داعش بود و شصت درصد جمعیت آن شهر را ترک کردند و متقاضی بالایی داشتیم در سفارت خودمان برای دریافت ویزا که مردم قصد داشتند به ایران بیایند.

سفیر سابق ایران در بغداد تصریح کرد: به‌ عنوان کارگزار رسمی ایران، شش ماه قبل از سقوط موصل این اطلاع و هشدار را به مقامات وقت عراق اعلام کردم، بنابراین اینکه از جانب مقامات عراقی گفته می شود از بروز داعش و سقوط موصل غافلگیر شدیم، حرف اشتباهی است.

ادامه دارد…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.