ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30271
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۳۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت و فضل پروردگار برای همگان است

شهادت و فضل پروردگار برای همگان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، اسدالله ایمانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «بوی توش عطر»، گفت: اینکه چه عواملی باعث می شود افرادی این مسیر را با اعتقاد کامل آغاز و تا آخر ادامه دهند و شهادت را نعمت بدانند عوامل مختلفی است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، اسدالله ایمانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «بوی توش عطر»، گفت: اینکه چه عواملی باعث می شود افرادی این مسیر را با اعتقاد کامل آغاز و تا آخر ادامه دهند و شهادت را نعمت بدانند عوامل مختلفی است.

وی ادامه داد: هرکدام از عوامل در چنین فکر و اندیشه تاثیرگذار است و می تواند هر فردی را از خاک جداکند و الهی شوند و فضل پروردگار برای همه این امکانات را فراهم می کند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: شهید نصرالله ایمانی سربازی رفته بود و کار هم داشت، یک روز در رادیو از جانب امام(ره) و برخی روحانیون شاخص دعوت می شوند که هرکس توانایی و آشنایی دارد به میدان جنگ برود و او نیز مغازه را تعطیل کرد و رفت.

برادر شهید ایمانی یادآور شد: شهید نصرالله ایمانی با شهید علم الهدی آشنا می شود و دگرگونی بیش از قبل از او به وجود می آید.

وی افزود: تربیت پدر این شهید را چنان بار اورد که پایبند به دین بود و در مسیر رشد و تعالی قرار گرفت و این آخرین فرزند پسر خانواده با تربیت پدر بزرگ و عازم جبهه شد.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: بارها شهید نصرالله به پدر گفت که خسته ام و دعا کن شهید شوم که پدر می گفت دعا می کنم زخمی بشی که در چند نوبت هم زخمی شد.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: گفت و گوی لطیف پدر و پسر حتی بعد از شهادت نیز برقرار بود و این رابطه با الفبای مادی قابل تفسیر نیست.

برادر شهید نصرالله ایمانی یادآور شد: شهید نصرالله در عالم برزخ آزاد بود همانگونه که پدر ایشان هم اینگونه است و نمونه های بسیاری وجود دارد.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: امروز بیش از ۱۱۰۰ شهید در شهرستان کازرون داریم که این تعداد اثر قلمی از آنها منتشر نشده و از اول تا آخر قلم زنی کنند ولی این شهید ۷ سفر برای خودش طراحی کرده است.

امام جمعه شیراز افزود: سفر هفتم در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید و این قلم زنی از روز اول بوده است و این کتاب همان دست نوشته ها است که زمانی به چاپ رسید و پس از پایان نسخه ها حوزه هنری تهران به شکل دیگری چاپ کرد.

وی ادامه داد: آثار قلمی شهدا باید به رشته تحریر در آید تا برای نسل های آینده به یادگار بماند.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: موفقیت های امروز در عرصه های دفاعی نتیجه صبری است که رزمندگان در دوران بنی صدر با دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.