ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30273
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۳۶
  • 247 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین پیام شهید مدافع حرم؛ صدای دخترم را برام بفرستید +تصاویر

آخرین پیام شهید مدافع حرم؛ صدای دخترم را برام بفرستید +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن این روز ها که مردم به تازگی مهمانی خداوند را  پشت سر گذاشته بودند ناگهان خبری در شهر پیچید، باز هم پرستویی دیگر بال در بال ملائک گذاشت و در دفاع از حریم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن این روز ها که مردم به تازگی مهمانی خداوند را  پشت سر گذاشته بودند ناگهان خبری در شهر پیچید، باز هم پرستویی دیگر بال در بال ملائک گذاشت و در دفاع از حریم حضرت زینب(س) آسمانی شد.

شهید حجت الاسلام سید هادی علوی نسب از شهر مقدس قم  به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

هفته گذشته روحانی شهید حجت الاسلام سید هادی علوی در سن 36سالگی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در حلب سوریه در درگیری با تروریست های داعش به شهادت رسید.

از این روحانی شهید 5فرزند 3 پسر و دو دختر به یادگار مانده است، مراسم تشییع شهید علوی در قم برگزار می شود سپس پیکر مطهر شهید علوی برای خاکسپاری به نیشابور منتقل می شود.

با سید امیر حسین علوی نسب فرزند بزرگ شهید علوی به گفتگو می نشینیم صدایش، آرام است اما نشانه از غم غریبی دارد هنوز پیکر پدر شهیدش را نیاورده اند و امیر حسین که  شوق دیدار دوباره پدر را دارد می گوید: پدرم به مدت دو سال در سوریه در سرما و گرما با وجود اینکه سمت های مختلفی به ایشان پیشنهاد شد ولی همه را دست رد زد و به نوکری بی بی دو عالم زینب کبری(س) نائل آمد و سرانجام مزد خلوص نیت  پاکش را با امضای دختر حیدر کرار گرفت و در تاریخ 07/04/96 به شهادت رسید.

فرزند شهید مدافع حرم ادامه می دهد: ایشان در سمت های مختلفی از جمله مدیر حوزه علمیه برادران ایوان غرب استان ایلام، معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران استان قم ،معاونت آموزش حوزه علمیه برادران استان گلستان، رئیس دفتر آیت الله مویدی قمی خدمت کردند.

پدرشهیدم مظلوم و غریب بود

افتخار به چنین پدری از کلام امیر حسین موج می زد و می گوید: پدر بنده یک عمر مظلومانه و غریبانه و پشت به همه سمت های کلان زدند و به طلاب حوزه علمیه خدمت کردند امیدوارم زحماتش این روزهای آخر که مهمان کره خاکی است  جبران شود.

فرزند شهید مدافع حرم خاطر نشان می کند: ایشان چه طلبه بودند و چه نبودند به نماز خیلی اهمیت می دادند حتی در شرایط حاد و غیر ممکن نمازش ترک نمیشد و در مواقعی که در مورد رهبری یا ولایت فقیه شبهه ای ایرادی می شد با تمامی دلایل قانع کننده و صبوری جواب می داد و اگر طرف مقابل نمی پذیرفت به نشانه اعتراض حتی اگه جلسه مهمی می بود و به نفع ایشان اما جلسه را ترک می کرد.

پدرم چنان در فم اهل بیت گریه می کرد که راهی بیمارستان می شد

امیر حسین از عشق پدر به اهل بیت (ع) می گوید: پدرم به روضه اهل بیت(ع) خیلی اهمیت می داد می گفت درک اهل بیت با احساسات نیست باید خودت را در واقعه تجسم کنی و گریه کنی، گاهی پدرم از غم و غصه اهل بیت (ع) آنقدر گریه می کرد که راهی بیمارستان شده  و بستری می شد.

فرزند شهید مدافع حرم می گوید: پدرم پنج فرزند  نداشت بلکه  هزاران فرزند داشت و همان طوری که به بچه های خودش اهمیت می داد و وقت می گذاشت به طلاب و شاگردانش هم اهمیت می داد ،  شب و روز در سرما و در گرما به شاگرانش  سر میزد و مشکلاتشان را برطرف می کرد.

فرزند شهید علوی ادامه می دهد: پدر شهیدم  از جیب خودش برای طلبه ها جشن تولد می گرفت کادو می گرفت و کیک سفارش می داد و بیشتر وعده های غذایش رو کنار طلبه ها بود.

امیر حسین آخرین پیام های شهید حجت الاسلام هادی علوی نسب را که از سوریه برای خانواده ارسال کرده بود در اختیار ما قرار داد.

آخرین پیام های شهید مدافع حرم

من عاشق این مداحی ام یادت باشه اگه من چه زنده بودم یا اینکه تقدیر براین شد شهید بشم یا اسیری یا مفقودی خلاصه هر چی هم شد این مداحی رو که خیلی خیلی خیلی دوس دارم به کسی که خیلی خیلی دوسش دارم و تکه ای از قلبم هستند به تو همسر عزیزم و عشقم زندگیم پسرم امیرحسین به خصوص و بویژه این مداحی رو تقدیم به دخترم شیرین میکنم البته اینم میدونم با دعاهای شما عاقبت بخیرم

دختر گلم که واقعا دنیای منه دوتا دختر دارم شیرین و انسیه دنیای من و عشق منند از کل دنیا بیشتر دوسشون دارم همیشه به یادشونم و تو قلبم هستند فرستادم بدی حتما دخترم گوش بده یه صداهم از دخترم شیرین بفرست خیلی خیلی دلم براش تنگ شده نکنه باباشو فراموش کرده

فقط پای نمازهاتون مجلس روضه خیلی برای موفقیت در کار و پیشرفت در امورات فرماندهی و موفقیت در عملیات برام دعا کنید ممنون

این هم  اخرین مداحی که برات می فرستم مواظب خودت و همه باش دوستتان دارم و در قلب من هستید برای پیشرفت در کار و سلامتی من و بویژه موفقیت در کار و خصوص و بویژه موفقیت در عملیات های من و نیروهایم دعا کنید یه خواهش یه  ویس از دخترم شیرین و پسرم امیرحسین بفرست منتظرم علی یارتون همیشه…

مرضیه مهدیلو

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.