ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30293
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
هواپیماهای آمریکا فرماندهان داعش را از موصل منتقل می‌کند

هواپیماهای آمریکا فرماندهان داعش را از موصل منتقل می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،  عبدالستار الجمیلی، دبیر کل حزب ناصری عراق، گفت جنگ بزرگ موصل پایان یافت و چیزی جز چند سنگر کوچک عناصر بیگانه که هیچ راه فراری ندارند، باقی نمانده است. وی به این خبرگزاری گفت: آمریکا از گروه [تکفیری- صهیونیستی] داعش برای اجرای طرح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

 عبدالستار الجمیلی، دبیر کل حزب ناصری عراق، گفت جنگ بزرگ موصل پایان یافت و چیزی جز چند سنگر کوچک عناصر بیگانه که هیچ راه فراری ندارند، باقی نمانده است.

وی به این خبرگزاری گفت: آمریکا از گروه [تکفیری- صهیونیستی] داعش برای اجرای طرح ها و عملی کردن منافع خاص خود بهره برداری کرد و هر از گاهی به ساماندهی وضع این گروه تروریستی میپردازد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در زمان تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرد که باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، و هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه او، داعش را ایجاد کردند.

این چهره سیاسی عراق درباره اینکه دولت جدید آمریکا همان سیاست های پیشین را ادامه می دهد یا خیر گفت ارکان حاکمیت در کاخ سفید مانند دستگاه های اطلاعاتی، وزارت دفاع، وزارت امور خارجه و ریاست جمهوری آمریکا، طرح های مختلفی دارند. باقیمانده های حزب دمکرات آمریکا و تیم اوباما و هیلاری کلینتون تلاش میکنند سران گروه [تکفیری- صهیونیستی] داعش را به مکان دیگری منتقل کنند و آنها را در جای دیگر به کار گیرند.

وی افزود: نشانه های زیادی در داخل عراق بیانگر این موضوع است. هواپیماهای آمریکا هر از گاهی به انتقال سران داعش از یک منطقه به منطقه دیگر می پردازند.

وی تصریح کرد: مناطق راهبردی مهمی همچنان تحت تسلط داعش قرار دارد که از جمله آنها مناطق الحویجه، تلعفر و برخی مناطق در استان های دیاله و الانبار است. جنگ در این مناطق، به ویژه در منطقه الحویجه و دشت های الانبار با موقعیت جغرافیایی گسترده و البته پیچیده شدید خواهد شد.

الجمیلی تاکید کرد: درباره منطقه الحویجه و آزادسازی آن، مشکلی که وجود دارد اختلاف بین دولت مرکزی با نیروهای پیشمرگ کرد است. پیشمرگ ها درباره این منطقه، راهبرد و اهداف متفاوت از اهداف ارتش عراق دنبال میکنند و این، چنین مینمایاند که جنگ در این منطقه شدیدتر و بسیار پیچیده تر خواهد بود.

وی درباره سرنوشت ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تکفیری – صهیونیستی داعش نیز گفت: ما اکنون اطلاعات درستی درباره او نداریم و نمی دانیم که آیا او در موصل است یا رقه و یا اینکه کارش تمام شده و یا اینکه اکنون در ترکیه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.