ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30316
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۰۹
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
توپخانه تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در خاک سوریه + تصاویر ماهواره‌ای

توپخانه تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در خاک سوریه + تصاویر ماهواره‌ای

گروه تصاویر ماهواره‌ای مشرق- آمریکا پس از آنکه به بهانه مبارزه با داعش و بدون کسب اجازه از دولت سوریه وارد این کشور شده بود، اکنون یگانی از سپاه تفنگداران دریایی ارتش خود را در شمال سوریه مستقر کرده و این یگان نیز اقدام به استقرار توپخانه خود کرده تا علیه نیروهای داعش در شهر […]

گروه تصاویر ماهواره‌ای مشرق- آمریکا پس از آنکه به بهانه مبارزه با داعش و بدون کسب اجازه از دولت سوریه وارد این کشور شده بود، اکنون یگانی از سپاه تفنگداران دریایی ارتش خود را در شمال سوریه مستقر کرده و این یگان نیز اقدام به استقرار توپخانه خود کرده تا علیه نیروهای داعش در شهر رقه استفاده کند.

بر اساس اعلام آمریکایی‌ها، نزدیک به ۴۰۰ نفر از نیروهای یگان اعزامی یازدهم سپاه تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در حال حاضر در شمال سوریه مستقر هستند و وظیفه پشتیبانی آتش برای عملیات به منظور تصرف شهر رقه را بر عهده دارند. در حال حاضر نیروهای آمریکایی عمدتا در شمال غربی شهر رقه در منطقه تحت کنترل کردها و نیروهای دموکراتیک سوریه مستقر شده و به وسیله توپ های M۷۷۷A۲ به اجرای آتش می پردازند. مشرق پیشتر در گزارشی با عنوان «جای پای اشغالگران آمریکا در سوریه مستحکم‌تر شد» به معرفی این یگان و تجهیزات نظامی آن پرداخته بود و اکنون اقدام به انتشار تصاویر ماهواره‌ای بیشتر و همچنین یک فیلم تبلیغاتی ارتش آمریکا از این یگان توپخانه‌ای سپاه تفنگداران دریایی می‌کند.

لازم به ذکر است نیروهای نظامی آمریکا علاوه بر شمال سوریه، در جنوب این کشور نیز مستقر شده‌اند و در اقدامی نامشروع چندین پایگاه را در خاک سوریه، مرز جنوبی این کشور با اردن و عراق ایجاد کرده‌اند که می‌توانید تصاویر ماهواره‌ای یکی از این پایگاه‌های نظامی را در گزارش «ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در جنوب سوریه» مشاهده کنید.

فیلم تبلیغاتی ارتش آمریکا از یگان توپخانه‌ای سپاه تفنگداران دریایی در شمال خاک سوریه

باتوجه به حضور هرچه بیشتر ارتش آمریکا در خاک سوریه، بعید به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها حتی پس از نابودی داعش، به راحتی از شمال و جنوب سوریه خارج شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.