ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30320
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۳۰
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
المپیاد استانی مهارت های امدادرسان هلال احمردرسنندج به پایان رسید

المپیاد استانی مهارت های امدادرسان هلال احمردرسنندج به پایان رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، پنجمین دوره المپیاد استانی مهارت های امداد رسان هلال احمر به مدت دو روز در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد. در این رقابت ها ۲۲ تیم ۱۴ نفر که متشکل از ۱۱ تیم دختر و پسر پایه هشتم متوسطه اول […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، پنجمین دوره المپیاد استانی مهارت های امداد رسان هلال احمر به مدت دو روز در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

در این رقابت ها ۲۲ تیم ۱۴ نفر که متشکل از ۱۱ تیم دختر و پسر پایه هشتم متوسطه اول بودند در آزمون کتبی و ۹ آیتم عملی با هم به رقابت پرداختند.

بخش عملی این المپیاد شامل ۹ آیتم اطفاء حریق، حمل مصدوم، امداد و کمک های اولیه، اسکان اضطراری و چادر زنی، حمایت حیاتی پایه یاBLS و احیا قلبی ریوی یا CPR، پناه گیری و خروج ایمن، شکستگی و آتل بندی، خونریزی، پانسمان و بانداژ بود.

در پایان تیم دهگلان با کسب ۹۳۹ امتیاز در جایگاه اول ایستاد و به عنوان نماینده استان جواز حضور درالمپیاد کشوری مهارت های امداد رسان هلال احمر را کسب کرد.

همچنین تیم های سقز و سنندج به ترتیب با کسب ۸۴۹ و ۷۴۹ امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کردند و تیم مدرسه شهید رحمانی سنندج نیز به عنوان تیم اخلاق این رقابت ها معرفی شد.

به علت فشرده بودن مسابقات و تعداد زیاد تیم ها نتایج بخش دختران برای مراسم اختتامیه و اعلام تیم های برتر آماده نشده بود.

گفتنی است، پنجمین دوره المپیاد استانی مهارت های امداد رسان هلال احمر در روز های ۱۳ و ۱۴ تیر ماه در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.