ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3055
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۰۱
  • 799 بازدید
  • ارسال توسط :
ساخت برج تجارت قزوین در مرحله نازک‌کاری است

ساخت برج تجارت قزوین در مرحله نازک‌کاری است

مسعود نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پروژه برج تجارت اظهار کرد: در این پروژه شهرداری قزوین بیش از 13 درصد مشارکت دارد و مابقی متعلق به سرمایه‌گذاران است که در حال فعالیت هستند. وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه برج تجارت طبق شرایط اقتصادی بازار و رونق […]

مسعود نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پروژه برج تجارت اظهار کرد: در این پروژه شهرداری قزوین بیش از 13 درصد مشارکت دارد و مابقی متعلق به سرمایه‌گذاران است که در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه برج تجارت طبق شرایط اقتصادی بازار و رونق خرید و فروش مسکن به جلو پیش می‌رود، بیان کرد: اکنون ساخت نما و اجرای عملیات نازک‌کاری این برج در حال انجام است.

شهردار قزوین با بیان اینکه در پروژه برج تجارت، سرمایه‌گذاران به اندازه سهام خود بیشتر از شهرداری قزوین نقش دارند، یادآور شد: سرمایه‌گذاران طبق شرایط بازار این پروژه را می‌سازند.

نصرتی عنوان کرد: بیشتر واحدهای اداری و تجاری برج تجارت به فروش رسیده و مابقی نیز تحویل بهره‌بردارها می‌شود.

این مسئول با اشاره به نامگذاری سال جاری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: شهرداری قزوین جزو دستگاه‌هایی است که نظرپرداز نیست و کارهایش را بر اساس اقدام و عمل انجام می‌دهد و کارنامه این نهاد بیانگر روشن این مطلب است.

شهردار قزوین تصریح کرد: مدیران شهرداری قزوین در سال 95، بیش از گذشته تلاش می‌کنند تا بتوانند طرح‌ها و مطالعاتی که در دست دارند را اجرایی کنند.

* پروژه‌های جدید شاخص به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری می‌شود

نصرتی با اشاره به نامگذاری پروژه‌ها به نام شهدای مدافع حرم ادامه داد: نامگذاری کوچه‌های محل زندگی این شهدا به نام آن‌ها نخستین کار است که شهرداری قزوین اقدامات لازم آن را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید باید پروژه جدیدی تعریف شود تا بتوانیم به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری کنیم، تشریح کرد: اگر بخواهیم پروژه‌های بزرگ شهر قزوین که به وجود آمده را به نام این شهدا تغییر نام بدهیم، کاری سخت و دشوار است.

شهردار قزوین افزود: چراکه پروژه‌های بزرگ شهر قزوین به نام افرادی که شاخص هستند، نامگذاری شده و تغییر نام آن‌ها به نام شهدای مدافع حرم غیرممکن است.

نصرتی خاطرنشان کرد: بهترین کار برای نامگذاری پروژه‌های بزرگ شهری به نام شهدای مدافع حرم، به وجود آمدن پروژه جدید شاخص در شهر قزوین است که در این راستا شهرداری قزوین اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن