ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30607
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
یاد باد آن روزگاران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزجمعه ایرنا،‌ شهیندخت مولاوردی دراین مطلب خودآورده است: ازهمان زمان که از مشکلات دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران اهواز در جریان امتحانات پایان ترم در خوابگاه حضرت معصومه(س) مطلع شدم به مدیرکل امور زنان و خانواده استان ماموریت دادم تا بلافاصله پیگیر اوضاع بوده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزجمعه ایرنا،‌ شهیندخت مولاوردی دراین مطلب خودآورده است: ازهمان زمان که از مشکلات دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران اهواز در جریان امتحانات پایان ترم در خوابگاه حضرت معصومه(س) مطلع شدم به مدیرکل امور زنان و خانواده استان ماموریت دادم تا بلافاصله پیگیر اوضاع بوده و گزارش پیشرفت امور را ارائه کند.
وی افزود: امروز ازطریق وی با خبر شدم روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرده با پایان یافتن امتحانات دانشجویان و تخلیه خوابگاه بر اساس برنامه ریزی قبلی دوجداره کردن پنجره های خوابگاه حضرت معصومه آغاز شد.
وی تصریح کرد: کما اینکه بعد از انتشار خبر «مدارس مختلط روستای ملک آباد شهرستان رشتخوار دختران بسیاری را از تحصیل در مقطع راهنمایی بازداشته است» در روزنامه شهروند، ماموریت مشابهی به مدیرکل امور زنان و خانواده استان خراسان رضوی جهت پیگیری موضوع و ارائه گزارش و راهکار داده شده است.
مولاوردی نوشت: درآن روزها که مصادف با ایام ماه مبارک رمضان درگرمای طاقت فرسای اهواز بود که هنوزهم دمای بالای هوای آن ادامه دارد، تصویری از مکان استقرار دانشجویان در نمازخانه خوابگاه توسط محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی منتشر شد که این تصویر مرا برد به سال های دور و به طرز عجیبی یادآور روزهایی بود که در دوران دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی در سال 63 در وضعیت مشابهی به سر می بردیم.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده نوشت: با این تفاوت که در آن زمان که تهران در فصل زمستان سرمای جانسوزی را تجربه می کرد و چندین امتحان در ترم بهمن ماه در این دانشگاه به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا لغو می شد، ما بناچار در مسجد دانشگاه که در مرتفع ترین نقطه آن قرار دارد تقریبا یک ترم اسکان داده شده بودیم، چرا که اساسا این دانشگاه که دانشگاه ملی سابق بود در آن زمان فاقد امکانات خوابگاهی بود و تنها خوابگاه آن واقع در خیابان ظفر بود که بیشتر ساکنان آن دانشجویان پزشکی بودند و تقصیر متوجه خود ما هم بود که با علم به این موضوع تحصیل در آن دانشگاه را انتخاب کرده بودیم!
مولاوردی ادامه داد: بماند که بعدها نیز در بهترین وضعیت در ساختمانی نیمه تمام در میدان ونک مستقر شدیم که الان تقریبا متروکه به نظر می رسد.
وی ادامه داد: با این اوصاف اگر بنا بر قیاس شرایط موجود تحصیل نسل حاضر با آن دوران، به ویژه خوابگاههایی که برای دانشجویان این دانشگاه در ولنجک و در جوار دانشگاه تدارک دیده شده است باشد، این قیاس مع الفارق است.
معاون رئیس جمهوری نوشت: به این وضعیت شرایط جنگی حاکم بر کشور و موشکباران تهران و تشکیل کلاس های درس در زیرزمین ها و پناهگاه ها و استقرار 10 روزه در کانکس های پیش ساخته در دانشگاه در ایام ماه رمضان برای قصد روزه را هم باید افزود که در مجموع دورانی مملو از خاطرات تلخ و شیرین برای ما که دومین گروه از پذیرفته شدگان بعد از انقلاب فرهنگی و تعطیلی دانشگاهها بودیم را رقم زد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تعدادی از دانشجویان خوابگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز از اواخر خردادماه در اعتراض به گرمی هوای محل اسکان خود به دلیل از کار افتادن سیستم خنک کننده اتاق ها در این مجتمع خوابگاهی تجمع کردند.
دانشگاه شهید چمران اهواز دارای 13 دانشکده با 53 گروه آموزشی و بیش از 16هزار دانشجو از مقطع کاردانی تا دکتری تخصصی است.
اجتمام*1724* 7268
تنظیم: مهناز بیرانوند * انتشار: حسین فتح الهی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.