ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3061
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
  • 141 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم در مشهد مقدس برگزار می‌شود

یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم در مشهد مقدس برگزار می‌شود

سید علی حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: اردیبهشت ماه جاری با همکاری سازمان ورزش و جوانان خراسان رضوی نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان برگزار می‌شود، به همین منظور تاکنون 300 شهید ورزشکار شناسایی شده، همچنین مرحله نهایی مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران از سراسر کشور میزبان مشهد مقدس هستند. […]

سید علی حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: اردیبهشت ماه جاری با همکاری سازمان ورزش و جوانان خراسان رضوی نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان برگزار می‌شود، به همین منظور تاکنون 300 شهید ورزشکار شناسایی شده، همچنین مرحله نهایی مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران از سراسر کشور میزبان مشهد مقدس هستند.

وی افزود: نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم نیز در مشهد برگزار می‌شود که در حال حاضر در حال شناسایی این شهدا هستیم همچنین یادواره زنان شهیده ورزشکار نیز در سال جاری برگزار می‌شود.

حسین زاده تصریح کرد: همایش اخلاق در ورزش ویژه مربیان و ورزشکاران به مدت یک روز در مشهد برگزار می‌شود، همچنین آموزش و روانخوانی ویژه ورزشکاران با حضور 4 هزار نفر، تربیت و آموزش حافظان قران کریم ویژه ورزشکاران استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خراسان رضوی عنوان کرد: برای بسیجیان ورزشکار بدو ورود دوره‌های تئوری و میدان تیر نیز برگزار می‌شود همچنین دوره‌ای برای مدیران و روسای هیات‌های ورزشی نیز تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: همزمان با روز ورزش پهلوانی و بسیج ورزشکاران، همایشی در سطح استان برگزار می‌شود و با توجه به اینکه هدف بسیج ورزشکاران پرداختن به مباحث ورزشی است در زمینه فرهنگ ورزشکاری، اخلاق مداری و تغییر رفتار گام برداشته ایم چرا که حلقه مفقوده ورزش کمبود معنویت است.

حسین زاده با بیان این مطلب که 15هزار نفر در سطح استان عضو سازمان بسیج ورزشکاران هستند گفت: در شهر مشهد بالغ بر 4هزار ورزشکار بسیجی عضو این سازمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: همایش دوره‌های بصیرت و منش پهلوانی به صورت کشوری به مدت سه روز در مشهد مقدس ویژه 400نفر از مربیان ورزشکار برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خراسان رضوی افزود:در طول سال چهار دوره راهیان نور برگزار می‌شود که در این راستا ورزشکاران در طول سال  در دو اردوی راهیان نور جنوب کشور و دو اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.همچنین ورزشکاران شهرستان‌های استان نیز در اردویی یک روزه به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن