ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30645
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
  • 462 بازدید
  • ارسال توسط :
پایان نبرد موصل تا ساعاتی دیگر/ فقط 250 متر!

پایان نبرد موصل تا ساعاتی دیگر/ فقط 250 متر!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، نبرد آزادسازی موصل از سلطه تروریست های داعش به زودی با پاکسازی کامل این شهر تکمیل می شود.مردم بغداد از عصر امروز جمعه در خیابان ها و میادین اصلی تجمع کرده اند تا خبر رسمی پایان نبرد را بشنوند. میدان التحریر (آزادی) بغداد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، نبرد آزادسازی موصل از سلطه تروریست های داعش به زودی با پاکسازی کامل این شهر تکمیل می شود.
مردم بغداد از عصر امروز جمعه در خیابان ها و میادین اصلی تجمع کرده اند تا خبر رسمی پایان نبرد را بشنوند. میدان التحریر (آزادی) بغداد که پیش از این معمولا محل تجمع و تظاهرات ضد دولتی بود، امروز به دعوت رزمندگان مشارکت کننده در نبرد آزادسازی موصل تبدیل به نماد اتحاد مردم شده است و تلاش بازماندگان حزب بعث و رسانه هایشان برای ایجاد تفرقه بی نتیجه ماند.  از آنجایی که بیم انتقام گیری داعش و بازماندگان حزب بعث با هدف تلخ کردن کام مردم از پیروزی بر داعش وجود دارد، نیروهای امنیتی عراق برخی از خیابان های شهر را تحت تدابیر امنیتی قرار داده اند، اما با وجود این شرایط، مردم برای بودن در “جمعه پیروزی” در میدان آزادی تجمع کرده اند.
 
گزارش ها حکایت از آن دارد که تنها 250 متر از خیابان النجفی در موصل قدیمی باقیمانده تا تمام این شهر از لوث وجود تروریست ها پاک شود.
 
موصل، پایتخت نمادین تکفیری ها که 3 سال پیش در پی خیانت برخی از نظامیان و سیاستمداران وفادار به حزب بعث به اشغال داعش درآمده بود، امروز در پایان نبردی شش ماهه و مستمر بطور کامل آزاد می شود تا بار دیگر همکیشان و پیروان صدام و بعثی ها و حامیان غربی و عربی شان خشمگین و ناراحت شوند و اهالی جبهه مقاومت شادمانی کنند و شکر گذار محقق شدن وعده ی خداوند باشند.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.