ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30752
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۱۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
آل سعود باید در محافل بین المللی مجازات شوند

آل سعود باید در محافل بین المللی مجازات شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی حاجی حسنی در گفتگو با  ائل ، در خصوص فاجعه منا و مطالبات خانواده شهدا گفت: در وهله اول انتظار داریم غرامت و خون بهای شهدا توسط سعودی ها پرداخت و  به خانواده  ها داده شود. وی ادامه داد: انتظار دیگری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی حاجی حسنی در گفتگو با  ائل ، در خصوص فاجعه منا و مطالبات خانواده شهدا گفت: در وهله اول انتظار داریم غرامت و خون بهای شهدا توسط سعودی ها پرداخت و  به خانواده  ها داده شود.

وی ادامه داد: انتظار دیگری که داریم این است که روز عید قربان بعنوان بی کفایتی کشور سعودی در اداره حج در تقویم جهانی نامگذاری و ثبت شود.

برادر قاری شهید منا شکایت از عربستان سعودی در مجامع جهانی را از دیگر خواسته های خانواده شهدای منا عنوان کرده و تصریح کرد: آل سعود باید در محافل بین المللی مجازات شود و مدیریت حج از دست این کشور خارج گردد.

وی تاکید کرد: بنا بفرموده مقام معظم رهبری فاجعه منا نباید فراموش شود و همه ساله باید بزرگداشتی در این خصوص برگزار شود.

این قاری برجسته قرآن با اذعان به ظلم به شهدای منا، ضمن گلایه از مسوولین کشوری گفت:  چه دیر اسم شهید را بر روی مهاجران الی الله  قرار دادند و به نظر می رسد مسوولین ما علی الخصوص وزارت خارجه سعی در طبیعی جلوه دادن این فاجعه می کردند.

وی ضمن ابراز تاسف از سازمان حج و زیارت بدلیل عملکرد آنها در مذاکرات اخیر با عربستان سعودی، بیان داشت: هیچ تلاشی برای احقاق حق شهدای منا نکردند و حاضر هستند به هرقیمتی که شده حتی با ذلت دوباره راه حج را باز کنند.

برادر شهید حاجی حسنی اظهار داشت: مسوولین فقط منافع خودشان را درنظر گرفتند و به نظر خیلی از بزرگان کشور حتی برای جان زائران خانه ارزشی قائل نیستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.