ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30772
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۳۴
  • 175 بازدید
  • ارسال توسط :
پنتاگون: حملات ائتلاف ۶۰۳ کشته در بین غیرنظامیان بر جای گذاشته است

پنتاگون: حملات ائتلاف ۶۰۳ کشته در بین غیرنظامیان بر جای گذاشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، طبق گزارش پنتاگون آمده است که در حملات ائتلاف بین‌المللی بین ۱۹ آوریل تا ۲۳ مه، ۱۱۹ غیرنظامی به طور غیرعمد کشته شده‌اند. در این گزارش همچنین عنوان شده است که حدود نیمی از این غیرنظامیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، طبق گزارش پنتاگون آمده است که در حملات ائتلاف بین‌المللی بین ۱۹ آوریل تا ۲۳ مه، ۱۱۹ غیرنظامی به طور غیرعمد کشته شده‌اند.

در این گزارش همچنین عنوان شده است که حدود نیمی از این غیرنظامیان در موصل یا نزدیکی آن کشته شده‌اند.

براساس گزارش پنتاگون، همه احتیاط‌های لازم در هر حالت  در نظر گرفته شده و هر گونه تصمیم انجام حمله مطابق قوانین درگیری‌های مسلحانه صورت می‌گیرد.

با افزایش عملیات نظامی علیه داعش در موصل عراق و همچنین در سوریه تعداد کشته شدگان در صفوف غیرنظامیان در عراق و سوریه در ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

در این راستا گروه نظارتی “ایرورز” اعلام کرد، حملات هوایی ائتلاف به طور کلی ۴۳۵۴ کشته در بین غیرنظامیان برجای گذاشته است.

این گزارش ائتلاف جدید شامل واقعه روز ۱۷ آوریل در نزدیکی شهر البوکمال سوریه می‌شود که در آن ۲۵ غیرنظامی کشته و ۴۰ تن زخمی شدند.

براساس این گزارش، ائتلاف ۲۲ هزار حمله را از ابتدای جنگ علیه داعش انجام داده و ۷۲۷ گزارش درباره احتمال کشته شدن غیرنظامیان دریافت کرده است.

این در حالی است که ائتلاف مدعی است که در جنگ علیه داعش تلاش می‌کند از کشته شدن غیرنظامیان اجتناب کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.