ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30836
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
حراست از ارزش‌های اسلام، مهمترین هدف شهدا بود

حراست از ارزش‌های اسلام، مهمترین هدف شهدا بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم عصمت‌ شکوهی و سالگرد شهادت گل‌محمد غلامی از شهدای تیپ فاطمیون، روز شنبه  یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین برگزار شد. این یادواره، با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم عصمت‌ شکوهی و سالگرد شهادت گل‌محمد غلامی از شهدای تیپ فاطمیون، روز شنبه  یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین برگزار شد.

این یادواره، با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) شهر سگزآباد برپا شد.

در این یادواره، سردار عبدالله عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های اسلام مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و همواره باید از آن حراست کرد، گفت: این مهم از مهمترین اهداف شهدا بود، امروز وظیفه ماست که ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود: ما برای امنیت ایران اسلامی در خاک سوریه و عراق با داعش مبارزه می‌کنیم، زیرا تروریست‌ها آرامش جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفتند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حضور داوطلبانه نیروهای بسیج، سپاه و ارتش در سوریه و عراق گفت: تاکنون هیچ رزمنده‌ای با اجبار به نبرد تکفیری‌ها نرفته و همه خودجوش و با اراده‌ی خودشان بوده است.

در این مراسم معنوی، حاج علی فرمانی از مداحان در رثای مدافعان حرم و اهل‌بیت(ع) مدیحه‌سرایی کرد و سپس فاطمه چگینی فرزند شهید مدافع حرم مفقودالاثر الیاس چگینی دکلمه‌ای را خطاب به پدر شهیدش قرائت کرد.

در پایان مراسم، مدعوین در گلزار شهدای سگزآباد حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای آنها ادای احترام کرد.

در این مراسم مسئولان از جمله حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه شهر بویین‌زهرا، بهاءالدین آقاحسینی امام جمعه شهر سگزآباد، حسین ساروخانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا و جمعی از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.