ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30907
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۵۴
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای  شهرستان بانه برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان بانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، همزمان بیست و نهمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج قاسم نصرالهی فرمانده وقت سپاه بانه در دوران جنگ تحمیلی یادواره شهدای شهرستان بانه و این شهید بزرگوار با حضور مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی ، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، همزمان بیست و نهمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج قاسم نصرالهی فرمانده وقت سپاه بانه در دوران جنگ تحمیلی یادواره شهدای شهرستان بانه و این شهید بزرگوار با حضور مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی ، آحاد مردم و خانواده معظم شهدا در سالن ورزشی گلشهر بانه برگزار شد.

 سرهنگ مصطفی سلیمانی، فرمانده سپاه شهرستان بانه در این مراسم، امنیت و آرامش امروز میهن اسلامی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست  و به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان تاکید کرد.

وی  اظهار داشت: شهیدان با ایثار و فداکاری خود امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و امروز حفظ و تداوم راه شهیدان و امنیتی که به بهای خون این عزیزان  بدست آمده است وظیفه همه آحاد جامعه بویژه نهادهای فرهنگی است.

فرمانده سپاه بانه با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از خود شهادت نیست.

گفتنی است که قرائت دکلمه با موضوع شهادت، مدیحه سرایی، خاطره گوی همرزم شهید نصرالهی و همچنین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای سیران بند از دیگر برنامه های این مراسم  معنوی بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.