ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30943
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۰۹
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
اردوهای جهادی مقدمه مسئولیت پذیری و افزایش روحیه همبستگی

اردوهای جهادی مقدمه مسئولیت پذیری و افزایش روحیه همبستگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، گروه جهادی شهید مطهری متشکل از پاسداران و بسیجیان حوزه مقاومت شهید بهادربیگی عملیات ساخت ساختمان پایگاه بسیج شهید محرابلو روستای جین طراقیه را به اتمام رساند. مرتضی زارعی مسئول گروه جهادی شهید مطهری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، گروه جهادی شهید مطهری متشکل از پاسداران و بسیجیان حوزه مقاومت شهید بهادربیگی عملیات ساخت ساختمان پایگاه بسیج شهید محرابلو روستای جین طراقیه را به اتمام رساند.

مرتضی زارعی مسئول گروه جهادی شهید مطهری از پایان عملیات شناژبندی،جوشکاری،دیوارکشی،نصب درب و پنجره،اتصالات آب و فاضلاب و…خبر داد و گفت:با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همت بسیجیان و جهادگران در آینده ای نزدیک نماکاری و عملیات نازک کاری و اتصالات برق کشی این ساختمان نیز به اتمام می رسد.

زارعی اروهای جهادی را زمینه ساز مسئولیت پذیری جوانان در جامعه دانست و خاطر نشان کرد:  اردوهای جهادی مقدمه مسئولیت پذیری و افزایش روحیه همبستگی در بین جوانان محسوب می شود.

گروه جهادی شهید مطهری همزمان با ساخت پایگاه دیدار از خانواده معظم شهدا،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی،کلاس های آموزش قرآن و نقاشی را نیز داشت که با استقبال گرم اهالی روستا مواجه شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.