ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30958
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۳۷
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
فتنه 18 تیر 78 محصول مال حرام دوران سازندگی و اصلاحات بود/ کسی که از بیت‌المال سوءاستفاده کند، مقابل انقلاب می‌ایستد

فتنه 18 تیر 78 محصول مال حرام دوران سازندگی و اصلاحات بود/ کسی که از بیت‌المال سوءاستفاده کند، مقابل انقلاب می‌ایستد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در هشت سال دوران اصلاحات آتش بر روی ارزش‌های دینی و انقلابی ریخته می‌شد و متأسفانه دولت اصلاحات به نحوی اقدام می‌کرد که ارزش به ضدارزش تبدیل شده بود.  عضو کمیسیون […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در هشت سال دوران اصلاحات آتش بر روی ارزش‌های دینی و انقلابی ریخته می‌شد و متأسفانه دولت اصلاحات به نحوی اقدام می‌کرد که ارزش به ضدارزش تبدیل شده بود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: در آن دوران به اسم سازندگی برخی مال حرام را در شکم برخی دیگر ریختند که نتیجه‌اش وقایعی مانند 18 تیر و فتنه 88 شد؛ برخی معتقد بودند حوادث و وقایع کربلا مانند باقی وقایع، تاریخ مصرف دارد و گاهی هم می‌گویند پرداختن به این موضوعات توقف در تاریخ است. 

وی ادامه داد: در آن دوران بعضی افراد هم پا را فراتر گذاشته و در دوران اصلاحات با مطبوعات زنجیره‌ای و از جیب مردم عاشق امام حسین (ع)، روزنامه‌ها را منبع تغذیه فکری نسل جدید انقلاب کردند و نوشتند خشونتی که در کربلا رخ داد، نتیجه خشونتی بود که پیغمبر (ص) در جنگ بدر نشان داد و اجداد آنها را کشت و حتی نوشتند که ترویج فرهنگ شهادت، ترویج خشونت است. 

ذوالنور عنوان کرد: وقتی پدر شهید امر به معروف و نهی از منکر، شهید هادی محبی، پای چوبه دار ضارب را بخشید، در مطبوعات زنجیره‌ای با تیتر مشترک نوشتند "پدر مقتول محبی از خشونت صرف‌نظر کرد "؛ در اینجا شهید، مقتول می‌شود و قصاص مساوی خشونت است. 

لقمه حرام باعث انکار آرمان‌هایی انقلاب می‌شود 

وی تصریح کرد: سال 78 در دوران اصلاحات یک روزنامه دولتی در مقاله‌ای نوشت عبارات امر به معروف و نهی از منکر در زیارت عاشورا با آزادی همخوانی ندارد و باید برداشته شود؛ در حالیکه امر به معروف و نهی از منکر با ترویج فسادی که آنها دنبالش بودند همخوانی نداشت، نه با آزادی. 

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: اگر افرادی دچار دنیاگرایی و مال‌اندوزی شوند، عجیب نیست که در مقابل آرمان‌ها و ارزش‌های امام و انقلاب که زمانی از آن حرف می‌زدند، بایستند؛ چرا به اسم سازندگی برخی مال حرام را در شکم برخی دیگر ریخته‌اند که نتیجه‌اش وقایعی مانند 18 تیر و فتنه 88 شود؟

وی با بیان اینکه لقمه حرام باعث انکار حقیقت می‌شود، اذعان کرد: افرادی که اسیر چرب و شیرین دنیا شوند و بخواهند مسیر انقلاب را به سمت امیال و شهوات خود منحرف کنند، طبعا مقابل مسیر حرکت انقلاب می‌ایستند. افرادی که تاکنون از بیت‌المال سوء‌استفاده کرده‌اند مقابل آرمان‌های امام (ره) و انقلاب می‌ایستند. 

این نماینده مجلس یادآور شد: در مقابله با غائله 18 تیر سال 78 لشگرهای اطراف تهران آماده عمل بودند؛ اما با ورود سازمان یافته شده‌ بسیج و دستگیری 4هزار نفر این نهاد مردمی به همراه سپاه پاسداران در یک نصفه روز غائله 18 تیر سال 78 را خنثی کرد.

دشمن به دنبال تخریب از درون انقلاب است 

وی گفت: اصلاح‌طلبان در آن دوران فضایی در کشور ایجاد کرده بودند که فرزند شهید در دانشگاه مورد تعرض قرار می‌گرفت و از اینکه نامش به عنوان فرزند شهید باشد امتناع کرده و تحقیر و توهین می‌شد. 

ذوالنور ادامه داد: پس از این اتفاق مقام معظم رهبری با انداختن چفیه بر گردن خود به بسیج هویت داد و به بسیج درس عملی داد که باید بسیجی بودن خود را به رخ بکشند و بروز دهند تا جو ضدبسیج و ضدارزش حاکم نشود. 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب از درون انقلاب است، ابراز کرد: باید بدانیم که ملاک حال فعلی افراد است، مگر می‌شود افراد پرچم خط امام (ره) را به دست بگیرند ولی مششع‌ترین نظریه امام و اصل ولایت فقیه را زیر سؤال ببرند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان تصریح کرد: امروز ممکن است افرادی در مقابل آرمان‌های امام (ره) و انقلاب بایستند که لوح تقدیر از امام (ره) هم داشته باشند؛ اما مردم باید هوشیار باشند و می‌دانیم بیشترین ضربه‌ای که اسلام خورده، از رگه‌های نفاق و صلحت‌اندیشی و سکوت بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.