ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30969
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۵۵
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
سند ۲۰۳۰  وحشتناک ترین طرح تصویب شده است/ در حوزه کودک و نوجوان کار زیادی انجام نشده

سند ۲۰۳۰ وحشتناک ترین طرح تصویب شده است/ در حوزه کودک و نوجوان کار زیادی انجام نشده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماء دهقان نویسنده سیستان و بلوچستان، کارشناس روابط عمومی و پژوهشگرحوزه ی دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون با بیان اینکه مدت 7 سال است که به عنوان دبیر سرویس دفاع مقدس بخش «لحظه های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماء دهقان نویسنده سیستان و بلوچستان، کارشناس روابط عمومی و پژوهشگرحوزه ی دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون با بیان اینکه مدت 7 سال است که به عنوان دبیر سرویس دفاع مقدس بخش «لحظه های ماندگار » و ویراستار در مجله کودک مسلمان بلوچ فعالیت می کند، اظهار داشت: تا کنون رتبه های برتر در ضمیمه مقاله نویسی و داستان نویسی کسب کردم.

  وی با بیان اینکه در صفحه روز های ماندگار مجله کودک مسلمان بلوچ درباره خاطرات و روایات زندگی شهدای دفاع مقدس و معرفی شهدا شاخص نوجوان پرداخته می شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو کتاب با عناوین " بابای خوب من" زندگی شهید مهدی توکلی اولین شهید محراب استان و " سین، شین مثل سرفه های شیمیایی"روایت زندگی  جانبازان شیمیایی در دست چاپ است.
  نویسنده حوزه دفاع مقدس کودک و نوجوان با بیان اینکه رتبه سوم ادبیات داستان نویسی مسابقات بومی و محلی کسب کردم ، افزود: در حوزه بزرگسالان تا کنون کتاب های«موج هامون» زندگی سردار رشید اسلام«شهید حاج قاسم میرحسینی«عرشیان هم اشیان» زندگی خانواده های پرافتخار سیستان و بلوچستان، «اسوه های صبر و ایثار »درخصوص شهدا و جانبازان زن استان ، «عموسلطان» خاطرات شهید بزرگوار«سلطانعلی اشوغ» و «محراب خونین»   خاطرات روحانی شهید مهدی توکلی چاپ شده است.   دهقان در ادامه با اشاره به پیشرفت های علمی و فرهنگی و جنگ نرم ، اضافه کرد: باید در حوزه کودک و نوجوان بیشتر کار شود و از آنجایی که مباحث کودکان و نوجوانان نسبت به بزرگسالان خیلی متفاوت است درباره توضیح دادن و کتاب نوشتن برای کودک و نوجوان بیشتر باید روی تصویر سازی کار شود .
   وی با بیان اینکه کار نویسندگی را از کودکی آغاز کرده است، تصریح کرد: آن زمان در یک دفتر 40 برگ داستان می نوشتم سپس آن را فتو و در مدارس بین بچه ها پخش می کردم.
  وی در ادامه در خصوص آثار خود خاطر نشان کرد: اثر ثابت من هر ماه دو صفحه در مجله کودک مسلمان بلوچ است و تا کنون موفق شدم 5 کتاب در زمینه دفاع مقدس چاپ کنم.
  نویسنده حوزه دفاع مقدس کودک و نوجوان با بیان اینکه برای  شروع داستان نویسی کودکان باید اول خاطرات خود را بنویسند، اظهار داشت: اولین زمینه شروع داستان نویسی نوشتن خاطرات روزانه کودکی است اگر کودکان و نوجوانان تمایل به نویسندگی دارند خاطرات روزانه خود را یاداشت کنند که این کم کم باعث می شود که در این بخش قوی تر شوند.
  دهقان در ادامه به کودکان و نوجوانان کتاب های مصطفی رحمان دوست را پیشنهاد و افزود: ایشان نویسنده فاخری هستند و کتاب هایشان برای کودکان و نوجوانان جذاب است.
  وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه کودکان و نوجوانان کار کم انجام شده است، خاطر نشان کرد: در حوزه دفاع مقدس که به ندرت کتاب کودک و نوجوان داریم. نویسنده حوزه دفاع مقدس کودک و نوجوان ر پایان اضافه کرد: سند 2030 یکی از وحشتناک ترین طرح های تصویب شده است که به آموزش مسائل جنسی برای کودکان و نوجوانان می پردازد و برای یک جامعه اسلامی بسیار خطرناک است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.