ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31114
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۱۲
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
اعتراض دانشجویان دانشکده پرستاری شهیدبهشتی به آئین‌نامه‌های جدید وزارت بهداشت

اعتراض دانشجویان دانشکده پرستاری شهیدبهشتی به آئین‌نامه‌های جدید وزارت بهداشت

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   داوود نعمتی، دبیر مرکزی شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجمع دانشجویان پرستاری گفت: علت تجمع دانشجویان ابلاغیه جدید وزارت بهداشت است که به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است.   وی افزود: در این آئین نامه […]

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

داوود نعمتی، دبیر مرکزی شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجمع دانشجویان پرستاری گفت: علت تجمع دانشجویان ابلاغیه جدید وزارت بهداشت است که به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است.

 

وی افزود: در این آئین نامه ها که به امضای وزیر بهداشت رسیده است، بیمارستان ها متولی تربیت دانشجوی پرستاری شدند و دانشکده ها فقط باید با آنها همکاری کنند؛ در حالیکه در اصل این دانشکده ها هستند که متولی تربیت دانشجوی پرستاری هستند.

 

عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشکده پرستاری شهید بهشتی خاطرنشان کرد: با این روند افزایش ظرفیت ها، پذیرش بی رویه دانشجوی پرستاری در دانشکده ها، کمبود کادر آموزشی مناسب و اساتید هیأت علمی و هم چنین نبود فضای آموزشی مناسب، کیفیت آموزش پرستاری کاهش پیدا کرده و باعث به خطر افتادن سلامت مردم در بیمارستان ها و مراکز درمانی می شود. از سوی دیگر با توجه به اینکه شرایط لازم برای جذب پرستار بیشتر در بیمارستان ها وجود ندارد، بیکاری افزایش یافته و آینده کاری دانشجویان پرستاری به خطر می افتد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.