ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31118
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۲۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
فعالیت «داعش» در افغانستان و توافق بی‌نتیجه با آمریکا نگران کننده است

فعالیت «داعش» در افغانستان و توافق بی‌نتیجه با آمریکا نگران کننده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالرئوف ابراهیمی» رئیس پارلمان افغانستان گفت امنیت در این کشور موضوعی بسیار مهم و حیاتی است که درباره آن بسیار نگران هستیم. وی تصریح کرد ما توافقنامه امنیتی کابل و واشنگتن را به این دلیل امضا کردیم که افغانستان شاهد صلح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالرئوف ابراهیمی» رئیس پارلمان افغانستان گفت امنیت در این کشور موضوعی بسیار مهم و حیاتی است که درباره آن بسیار نگران هستیم.

وی تصریح کرد ما توافقنامه امنیتی کابل و واشنگتن را به این دلیل امضا کردیم که افغانستان شاهد صلح و ثبات شود.

ابراهیمی با انتقاد از آمریکا تاکید کرد توافقنامه امنیتی افغانستان و آمریکا نتیجه‌ای نداشته و صلح و ثبات برای این کشور به ارمغان نیاورده است.

رئیس پارلمان افغانستان همچنین گفت نگرانی‌هایی از حضور داعش و سربازگیری این گروه تروریستی در شمال افغانستان وجود دارد.

وی همچنین تاکید کرد اختلافات جدی در رهبری حکومت وحدت ملی و احزاب افغانستان وجود دارد و ایجاد ائتلاف‌های زنجیره‌ای صلابت دولت این کشور را به چالش کشیده است.

ابراهیمی پیش از این نیز گفته بود از زمانی که توافقنامه امنیتی «کابل-واشنگتن» به امضا رسیده وضعیت امنیتی افغانستان ضعیف‌تر شده است.

به گفته رئیس پارلمان افغانستان، کشورش توافقنامه‌های امنیتی را یکی پس از دیگری با آمریکا، انگلیس، آلمان، ایتالیا و ناتو امضا کرد تا شاهد به وجود آمدن وضعیت بهتر و رشد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشد اما چنین نشده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.