ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31144
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۱۱
  • 197 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر دفاع مالزی: دشمن واقعی حزب حاکم، داعش است نه مخالفان دولت

وزیر دفاع مالزی: دشمن واقعی حزب حاکم، داعش است نه مخالفان دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘هشام الدین حسین’ وزیر دفاع مالزی تصریح کرد: ملاحظات ما فراتر از مواضع سیاسی و پست فردی است. ما خواستار اطمینان دادن به مالزیایی ها، فارغ از نژاد و مذهب آنها هستیم تا بدانند تا زمانی که آنها مالزیایی هستند، حزب حاکم (آمنو) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘هشام الدین حسین’ وزیر دفاع مالزی تصریح کرد: ملاحظات ما فراتر از مواضع سیاسی و پست فردی است. ما خواستار اطمینان دادن به مالزیایی ها، فارغ از نژاد و مذهب آنها هستیم تا بدانند تا زمانی که آنها مالزیایی هستند، حزب حاکم (آمنو) از امنیت آنها دفاع می کند.
به نوشته روز دوشنبه تارنمای روزنامه ‘سان دیلی’، وی تصریح کرد: دشمن ما مخالفان ما نیستند، بلکه دشمنان ما بزرگتر از آنها هستند.
‘هشام الدین حسین’ خاطرنشان کرد: دشمنان ما کسانی هستند که کشتار مردم در شبکه یوتیوب را به تصویر می کشند، کسانی که مردم را در یمن زنده می سوزانند و کسانی که در ‘مراوی’ فیلیپین کشتار جمعی راه می اندازند. این باید چشم انداز واقعی ما باشد.
وزیر دفاع مالزی که نقش وزیر وظایف ویژه در دفتر نخست وزیر را نیز بر عهده دارد، با تاکید بر ضرورت اتحاد در حزب حاکم مالزی، گفت: یکی از چالش های آمنو گسترش روایات مقابله ای علیه داعش است.
وی گفت: هنگامی که آمنو برای اسلام واقعی در حال مبارزه است اجازه ندهید هر فردی بین ما تفرقه بیاندازد … اسلام در حال حاضر هدف حمله قرار گرفته و اگر این مرحله ای است که همواره بخشی از تلاش ما بوده، بنابراین باید جدی تر کار کنیم تا تهدیدات و اتهاماتی که علیه اسلام به کار برده می شوند را بشناسیم.

وزیر دفاع مالزی همچنین گفت: ما تاکنون به این دلیل که داعش به خاک ما پا نگذاشته است، مورد احترام هستیم. اما تا امروز، انکار این موضوع که داعش نمی تواند وارد این منطقه شود، به یک واقعیت تبدیل شده است.
وی گفت: این امر تاثیر مستقیم موفقیت ائتلاف در موصل و رقه بوده و اکنون این دو شهر از اشغال داعش پاک شده اند.
‘هشام الدین حسین’ با بیان این که داعش اعلام کرده است به این منطقه به عنوان خلافت به اصطلاح اسلامی می نگرد، افزود: اگر این چشم انداز آنها باشد، ما نیز از تمرکز آنها مصون نیستیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در صورتی که ما در حال تنش و رقابت برای کسب قدرت و پست باشیم، در مقابل داعش آسیب پذیر می شویم.
این وزیر مالزیایی در پایان با بیان اینکه روابط ایجاد شده مالزی با عربستان سعودی از تلاش های مشترک برای مقابله با داعش بوده است، گفت: اگر امت اسلام برای همیشه دچار تفرقه باشد، ما تنها در دست تروریست هایی هستیم که در تلاش برای بهره برداری از ما هستند. این امر تنها برای اسلام رخ نمی دهد، بلکه شامل سایر مذاهب نیز خواهد شد.
آساق**241**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.