ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31158
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۳۹
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن ۳ عامل انتحاری داعش در غرب عراق/اعدام ۷ کودک توسط داعش در تلعفر

کشته شدن ۳ عامل انتحاری داعش در غرب عراق/اعدام ۷ کودک توسط داعش در تلعفر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سروان مجید النمراوی از افسران نیروی پلیس عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری آلمان (د،‌ پ‌، آ) گفت: سه عامل انتحاری که کمربند انفجاری به خود بسته بودند شب گذشته وارد شهرستان هیت در غرب عراق شدند تا خودشان را در بین مردم منفجر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سروان مجید النمراوی از افسران نیروی پلیس عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری آلمان (د،‌ پ‌، آ) گفت: سه عامل انتحاری که کمربند انفجاری به خود بسته بودند شب گذشته وارد شهرستان هیت در غرب عراق شدند تا خودشان را در بین مردم منفجر کنند اما توسط سازمان اطلاعات شناسایی شده و در پی تعقیب نیروهای امنیتی در ساختمان انجمن زنان در هیت پناه گرفتند.

به گفته این منبع عراقی، بین آنها و پلیس تیراندازی درگرفت که در اثر این تیراندازی دو عامل انتحاری و یک پلیس کشته شدند. در حالی که عامل انتحاری سوم بعد از تعقیب و گریز بسیار کشته شد.

داعش هر از گاهی در شهرستان هیت دست به عملیات می‌زند و جان تعدادی غیرنظامیان و نیروهای امنیتی را می‌گیرد.

از سوی دیگر، نیروهای “سرایا السلام” یکی از گروه‌های حشد شعبی امروز از بازداشت سه زن عضو داعش در استان صلاح‌الدین خبر دادند که همراه آنها مقادیر زیادی پول بوده است که تحویل نیروهای امنیتی شده‌اند.

همچنین جبار المعموری، یکی از رهبران حشد شعبی امروز اعلام کرد،‌ داعش در جنایتی وحشتناک در مرکز تلعفر در غرب موصل چند کودک را اعدام و از تیرهای چراغ برق آویزان کرده است. این هفت کودک در انتقام از خانواده‌هایشان به این شکل فجیع اعدام شده‌اند.

خانواده‌های این کودکان از دست داعش گریخته بودند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.