ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31186
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
  • 462 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام فراخوان جشنواره تجلیل از رسانه های برترحوزه ایثار و شهادت درکردستان

اعلام فراخوان جشنواره تجلیل از رسانه های برترحوزه ایثار و شهادت درکردستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی ‌شائبه اصحاب رسانه و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های خبری و اطلاع‌ رسانی سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی ‌شائبه اصحاب رسانه و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های خبری و اطلاع‌ رسانی سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت را در 2 بخش سراسری و استانی برگزار می کند.
این جشنواره در بخش های مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و بخش ویژه برگزار می شود.
در بخش ویژه این جشنواره به انتخاب هیات داوران از رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت تقدیر خواهد شد.
براساس این گزارش، تقویت روند هم‌اندیشی، همدلی و همکاری فعالان رسانه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران در عرصه‌های مشترک و وظایف متقابل، تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع، توسعه همکاری و تقویت تعاملات دوسویه مثبت و مؤثر و معرفی و تقدیر از موفق‌ترین فعالان رسانه‌ای حوزه ایثار و شهادت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
موضوعات قابل شرکت در جشنواره نیز بخش خبر، گزارش، مقاله، گفت و گو، عکس، فیلم، و چند رسانه ‌ای است.
شرایط شرکت در جشنواره مشخص شده است و شرکت کنندگان باید عضو یکی از رسانه ‌های معتبر و رسمی کشور باشند.
تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سال 1395 در خصوص فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه ایثار و شهادت فعال بوده‌اند می ‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار خود را که در سال 1395 تهیه، تولید و پخش شده است به جشنواره ارسال کنند.
آثار رسانه ‌های سراسری و استانی به صورت جداگانه بررسی خواهد شد. ثبت نام در جشنواره به صورت اینترنتی بوده و شرکت کنندگان می توانند به مراجعه به لینک جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir
ثبت نام کنند.
براساس این گزارش، نشانی و شماره تماس دبیرخانه جشنواره تهران، خیابان آیت‌الله طالقانی، بعد از چهار راه شهید آیت الله مفتح، خیابان ملک‌الشعرای بهار (شمالی)، پلاک 5، ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، طبقه اول، مرکز روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی است.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.