ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3125
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
  • 204 بازدید
  • ارسال توسط :
افکارعمومی اعتمادی به رسانه‌های عربی و غربی ندارند/ رسانه‌های جبهه مقاومت فریبکاری جبهه استکباری در سوریه را افشا کرد

افکارعمومی اعتمادی به رسانه‌های عربی و غربی ندارند/ رسانه‌های جبهه مقاومت فریبکاری جبهه استکباری در سوریه را افشا کرد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، حسن شمشادی در نشست حقوق بشر و رسانه که در حسینیه حضرت رقیه(س) اراک برگزار شد بااشاره به جنگ رسانه ای در قبال ماجرای سوریه اظهار داشت: در ماجرای سوریه و ابتدای جنگ در این کشور می بینیم الجزیره و العربیه و رسانه های […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، حسن شمشادی در نشست حقوق بشر و رسانه که در حسینیه حضرت رقیه(س) اراک برگزار شد بااشاره به جنگ رسانه ای در قبال ماجرای سوریه اظهار داشت: در ماجرای سوریه و ابتدای جنگ در این کشور می بینیم الجزیره و العربیه و رسانه های غربی متحد این رسانه ها به دلیل بروز یک اتفاق که بعضا بارها و بارها درکل دنیا اتفاق می افتد کار رسنه ای سنگینی را آغاز می‌کند.

وی افزود: این درحالیست که چنین کار رسانه ای و جنگ روانی علیه سوریه خبر از یک ماجراجویی و برنامه ریزی قبلی برای نبرد با دولت سوریه و بشار اسد می داد.

شمشادی تصریح کرد: این نشان می داد اتاق فکر تخریبی ماهها است برای این جنگ روانی به راه افتاده و با یک اتحاد عربی، عبری، غربی کار تخریب رسانه ای را همراه با سیاه نمایی، بزرگ نمایی و گاهی کوچک نمایی آغاز کرده بود.

خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه اضافه کرد: تمام این رفتار برای فشار به نظام سوریه و فشار به بشار اسد بود که با یک برنامه از قبل طراحی شده اجرا می‌شد.

شمشادی ادامه داد: این رفتار رسانه‌ای تخریبی علیه سوریه درحدی بود که دنیا براساس القائات رسانه‌های عربی، عبری و غربی علیه نظام سوریه گمان می برند 25میلیون بالفعل علیه نظام سوریه در خیابانهای این کشور حضور یافته اند.

وی اضافه کرد: این درحالی است که این موضوع کذب بوده و حتی خود غربیها به وجود تروریست و نبردشان علیه سوریه اعتراف می‌کنند بااین حال قدرت رسانه و جنگ رسانه‌ای موضوع را جور دیگری طرح کرده و نشان داده و می‌دهد.

بزرگنمایی و کوچک نمایی واقعیت از حربه رسانه های غربی و عربی است

خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه بااشاره به فراخوان مخالفان بشار اسد گفت: دشمنان بااستفاده از ابزار رسانه دعوت عمومی برای حضور مردم علیه نظام سوریه داد که برغم همه تبلیغات رسانه ای شاهد حضور 70هزار نفر بودیم.

شمشادی خاطرنشان کرد: بعد از این فراخوان، مردم در حمایت از نظام سوریه در یکی از میدانهای اصلی سوریه گرد آمدند درحالیکه شاهد حضور میلیونی مردمی در حمایت از نظام این کشور بودیم.

وی افزود: همه این وقایع درحالی اتفاق افتاد که رسانه ها بابزرگنمایی 70هزارنفررا جمعیت بسیار القا کرد و درقبال حضور میلیونی حامیان اسد و نظام سوریه یا بی اعتنا عبور کردند یا به آن نپرداختند و اگر هم رسانه ای طرح موضوعی کرد با کوچک نمایی همراه بود.

شمشادی ادامه داد: در صحنه نبرد سوریه یک برنامه ریزی و تقسیم کار بین رسانه ها و دشمنان سوریه به خوبی دیده می شد و دراین صحنه هر بخش کار و وظیفه مشخصی رابرعهده گرفته بود.

رسانه های جبهه مقاومت دروغگویی رسانه های استکباری را افشا کردند

خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه بااشاره به کاررسانه ای جبهه مقاومت گفت: متاسفانه جبهه استکبار در حوزه رسانه از نظر تعداد و تنوع آمار بالایی را به خود اختصاص داده درحالیکه رسانه های جبهه مقاومت با کار جهادی دربرابر این دروغهای رسانه ای ایستاد و سعی بر شکست این حرکت جبهه استکبار داشت.

وی افزود: جایی تعدادی از تروریستها کشته می شد و رویترز اعلام می کرد جمع کثیری از مردم توسط اسد قتل عام شد و باتوجه به قدرت رسانه ای افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می داد درمقابل وقتی تروریستها هزاران بیگناه سوری را به خاک و خون می‌کشیدند و رسانه های مقاومت برای خنثی سازی جنگ رسانه ای دشمن خبرها را با صحت و صداقت منتشر می کرد بعضا توفیقی نداشت.

شمشادی خاطرنشان کرد: البته رسانه های جبهه مقاومت با افشاگری در برابر این رسانه های امپراتوری رسانه‌ای استکبار هویت دروغگویی این رسانه‌ها را افشا کرد به طوریکه دروغگویی الجزیره، العربیه و رسانه های غربی سبب ریزش چشمگیر مخاطبان و اعتماد عمومی به آنها را به دنبال داشته است.

صداقت اصل مهم و اساسی در کار رسانه است

خبرنگار  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بااشاره به دروغگویی رسانه های استکباری گفت: رسانه های استکباری در این مدت دروغهای بسیاری به افکار عمومی القا کرد به طوریکه در این مدت 30بار از کشته شدن، 22بار از فرار بشار اسد خبر دادند و بارها گفتند اسد در دمشق و سوریه نیست که هربار با تیزهوشی و کار رسانه‌ای جبهه مقاومت دروغگویی رسانه های استکباری افشا شد.

وی افزود: یکی از مهمترین اصول در کار رسانه رعایت صداقت است و علیرغم اینکه رسانه ها چارچوب سیاستهای خود را دارند اما عدم رعایت صداقت ضربه سهمگینی به اعتبار رسانه می زند که باکاری که رسانه های مقاومت کردند دروغگویی و فریبکاری رسانه هایی همچون العربیه، الجزیره، رویترز و دیگر رسانه های استکباری افشا شد.

شمشادی ادامه داد: در گزارشهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اصل صداقت اولویت اصلی اطلاع رسانیست بطوریکه در یک گزارش که رسانه های استکباری مدعی سقوط دمشق، بعد از آن سقوط حلب شهر دوم مهم و بزرگ سوریه بود از تمام نقاط مهم که مردم می شناختند و اعتماد می کردند همان ساعت، روز و مکان است گزارش می دادیم حتی درگیری و ناآرامیهای سوری در یک نقطه را نیز باصداقت به تصویر می کشیدیم واین صداقت رمز موفقیت گزارشهای رسانه های جبهه مقاومت بوده و هست.

رسانه ها وظیفه ای بزرگ و سنگین در قبال خانواده شهدای مظلوم مدافع حرم دارند

خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه به وظیفه رسانه ها در قبال خانواده شهدای مظلوم مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم از مظلومترین شهدا هستند که در اوج سختی و مظلومیت از حرم مطهر زینبی دفاع کرده و در این راه به درجه رفیع شهادت نایل می شوند.

شمشادی افزود: رسانه ها وظیفه سنگینی در قبال معرفی شهدای مظلوم مدافع حرم و معرفی رشادتهای خانواده این شهدا دارند که باید بتوانند با تلاش، دقت و مجاهدت این دین بزرگ را ادا کنند.

وی ادامه داد: هر سهل انگاری و غفلت از شهدای مدافع حرم از رسانه های جبهه مقاومت پذیرفتنی نیست و هر تعلل و کاهلی دراین باره دین بزرگی برگردن رسانه ها به دنبال دارد.

رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه است

خبرنگار  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بااشاره به آتش افروزی در منطقه گفت: همه این آتش افروزیها در منطقه برای حفظ امنیت رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: بنابراین تالحظه ای که این لکه ننگ در منطقه حضور داد منطقه و دنیا رنگ خوشی و امنیت نمی بیند چراکه حیات این رژیم جنایتکار در ناامنی منطقه و دیگرکشورهاست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن