ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31255
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۳:۴۴
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :

کهگیلویه و بویراحمد؛ مجتمع فرهنگی ـ ورزشی ویژه ایثارگران ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمنصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد امروز، 20 تیرماه اظهار کرد: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مصوبه هیئت دولت در سال 1384 است که در همه استان‌های کشور با اعتبارات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمنصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد امروز، 20 تیرماه اظهار کرد: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مصوبه هیئت دولت در سال 1384 است که در همه استان‌های کشور با اعتبارات استانی احداث شده و یا در حال بهره‌برداری است اما در  این استان با 12 درصد پیشرفت فیزیکی حدود 10 سال است که راکد مانده است.
وی با بیان اینکه احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ویژه ایثارگران استان در سال 84 مصوب و در سال 86 کلنگ‌زنی شد، افزود: تاکنون دو میلیارد و 200 میلیون تومان برای احداث این پروژه هزینه شده است.
مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این مجتمع سه کارکرد ورزشی، فرهنگی و توانبخشی داشته که هر کدام مجزا بوده و در بخش توانبخشی برای جانبازان امکانات متعددی فراهم‌ شده تا به خاطر محدودیت‌هایی که دارند بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.
موسوی با بیان اینکه هشت میلیارد تومان برای شروع مجدد این پروژه موردنیاز است، اضافه کرد: این مجتمع در همه استان‌های کشور به بهره‌برداری رسیده و ایثارگران استان ما مجبور هستند برای استفاده از امکانات این مجتمع به استان‌های همجوار از جمله فارس، بوشهر، خوزستان و چهارمحال و بختیاری سفر کنند که برای آنها مشکلاتی را ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی یکی از مطالبات و دغدغه‌های مهم ایثارگران استان است، ابراز کرد: امسال وعده‌هایی برای تأمین اعتبار این پروژه داده شده است که امیدواریم عملی شود.
مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان از استان‌های پیشتاز در جنگ تحمیلی بود که حدود 10 هزار جانباز، 1850 شهید و 300 آزاده را به انقلاب و نظام تقدیم کرد.
منبع: تسنیم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.