ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3131
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
آئين تشييع پيكر دومين مدافع حرم فردا در چالوس برگزار مي شود

آئين تشييع پيكر دومين مدافع حرم فردا در چالوس برگزار مي شود

سرهنگ پاسدار علي رئيسي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: شهيد پاسدار حسين بواس دومين شهيد اين شهرستان در دفاع از حرم حضرت زينب (س) و كمك به تقويت جبهه مقاومت اسلامي در جنگ با تروريست هاي تكفيري در سوريه به شهادت رسيده است.وي تصريح كرد: آئين تشييع اين […]

سرهنگ پاسدار علي رئيسي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: شهيد پاسدار حسين بواس دومين شهيد اين شهرستان در دفاع از حرم حضرت زينب (س) و كمك به تقويت جبهه مقاومت اسلامي در جنگ با تروريست هاي تكفيري در سوريه به شهادت رسيده است.
وي تصريح كرد: آئين تشييع اين شهيد در ساعت 9 و 30 دقيقه صبح چهارشنبه از مقابل ناحيه مقاومت بسيج شهرستان چالوس به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.
وي افزود: آئين وداع با پاسدار شهيد مدافع حرم حسين بواس امشب نيز بعد از نمازجماعت مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم خداجوي چالوس در حسينيه دانشكده علوم و فنون دريايي جوادالائمه (ع) سپاه پاسداران برگزار مي شود.
شهيد حسين بواس دومين شهيد مدافع حرم از اهالي شهرستان چالوس است كه پس از پاسدار شهيد مصطفي شيخ الاسلامي در دفاع از حرم حضرت زينب (س) شهيد شد.
شهرستان 100 هزار نفري چالوس تاكنون بيش از 500 شهيد تقديم انقلاب كرده است.
/1295/ 1602/1899

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن