ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31350
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۲۸
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم بزرگداشت سردار شهید «ابوالفضل رفیعی» برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سردار شهید «ابوالفضل رفیعی» برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،  سردار سرتیپ دوم پاسدار اکبر نجاتی  با اعلام این خبر توضیح داد:  پیکر یکی از دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه فردوسی مشهد متعلق به سردار شهید ابوالفضل رفیعی است که پس از انجام آزمایش «دی. ان. ای» هویت این شهید مشخص شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،  سردار سرتیپ دوم پاسدار اکبر نجاتی  با اعلام این خبر توضیح داد:  پیکر یکی از دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه فردوسی مشهد متعلق به سردار شهید ابوالفضل رفیعی است که پس از انجام آزمایش «دی. ان. ای» هویت این شهید مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید ابوالفضل رفیعی که به علمدار خیبر معروف است سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی خیبر به شهادت رسید و هفته پیش نتیجه آزمایش «دی. ان. ای» آن مشخص شد. به همین مناسبت امروز  سه‌شنبه ٢٠ تیرماه ساعت ١٩ با روایتگری هم‌رزمان شهید و مداحی حاج صادق آهنگران در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه فردوسی مشهد  مراسمی برای این سردار شهید برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار شهید ابوالفضل‌ رفیعی‌ سیج‌ متولد سال‌ ۱۳۳۴ در روستای‌ سیج‌ مشهد بعد از گذراندن مقطع تحصیلی راهنمایی در مدرسه خیرات‌ خان‌ مشهد به مدت‌ هفت‌ سال‌ به‌ تحصیل‌ علوم‌ دینی ‌پرداخت‌ و همزمان در مبارزات علیه ‌رژیم‌ پهلوی‌ مشارکت داشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و با شروع‌ جنگ‌ تحمیلی‌ عازم‌ جبهه‌ها شد.

وی سرانجام در سمت جانشینی ‌فرماندهی‌ لشکر ۵ نصر و فرمانده تیپ امام صادق(ع) در تاریخ ۱۲ اسفند ماه ۶۲ در منطقه عملیاتی خیبر به شهادت رسید. پیکر شهید رفیعی به عنوان یکی از دو شهید گمنام تفحص شده در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ در دانشگاه فردوسی مشهد به خاک سپرده شده بود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.