ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31410
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
  • 302 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیریت انقلابی به مانند دانشجویان جهادی در خدمت به محرومان حماسه می آفریند

مدیریت انقلابی به مانند دانشجویان جهادی در خدمت به محرومان حماسه می آفریند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمدی روشن دیروز در مراسم اعزام ۱۱۵ نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه صنعتی شریف به مناطق محروم شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی که در محل این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیریت انقلابی به مانند شهید باقری و شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمدی روشن دیروز در مراسم اعزام ۱۱۵ نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه صنعتی شریف به مناطق محروم شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی که در محل این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیریت انقلابی به مانند شهید باقری و شهید فهمیده در جنگ با دشمن و به مانند دانشجویان جهادی در خدمت به محرومان حماسه می آفریند، بیان کرد:‌ برخی ها عمر خود را برای انقلاب صرف کرده اند اما به دلیل اینکه بصیرت ندارند کاری از از دست آنها برای برنمی آید و این مدیریت انقلابی است که می تواند به انقلاب خدمت کند.

 

وی با بیان اینکه شهید احمدی روشن در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کرده است، افزود:‌ وقتی که مصطفی به شهادت رسید تعداد زیادی از دانشجویان که از جنس دانشجویان جهادی بودند خواستار تغییر رشته به فیزیک هسته ای شدند و رئیس وقت این دانشگاه نیز که یک روز با او هم صحبت شدم گفتند که نمی دانیم چگونه با این تعداد دانشجوی متقاضی تغییر رشته کنار بیاییم. تعبیر دکتر روستا آزاد این بود که این درخواست دانشجویان فقط یک شعار نیست و درخواست آنها توام با شعور و معرفت است.

 

احمدی روشن با اشاره به اینکه دانشجویان بسیاری برای خانواده شهید احمدی روشن طومار امضاء کردند و نوشتند که ما بعد از مصطفی، مصطفی شما هستیم و ما از این باب خدا را شاکریم، اضافه کرد:‌ احساس ما بر این بود که اگر یک مصطفی را در راه خدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر انقلاب و این مردم فداکار دادیم اما خداوند میلیون ها مصطفی به ما عنایت کرد.

 

پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه به هر دانشگاهی که می رویم دانشجویان با ما به گونه ای برخورد می کنند که شرمنده آنها می شویم، گفت:‌ خدمت رسانی دانشجویان جهادی در مناطق محروم مردم مستضعف و محروم را به انقلاب و نظام امیدوار می کند.

 

وی با اشاره به اینکه به تعبیر قرآن هر گونه جهاد و تلاش در را خدا یکی از عوامل مهم برای هدایت شدن است، افزود:‌ این جهاد زمانی از طریق کسب معرفت و شناخت خداوند و جهانی که در آن زندگی می کنیم انجام می شود و گاهی این جهاد، جهاد اکبر و جهاد با نفس است که بالاترین جهاد محسوب می شود.

 

احمدی روشن جهاد دانشجویان را جهاد نفس دانست و اضافه کرد: جهاد با دشمن گونه دیگر از جهاد است و بسیاری از جوانان ما مانند باکری ها، همت ها، چمران ها ،حسین فهمیده ها و صیاد شیرازی ها جنگ را اداره کردند و ما را در مقابل دنیای ظلم و کفر بزرگ کردند و ما در مقابل آنها ایستادیم.

 

وی با اشاره اینکه دنیایی دست در دست هم گذاشته بودند تا کمر ایران اسلامی را بشکنند، تصریح کرد:‌ ما با رزمندگان خود در مقابل دشمنان ایستادیم و بعد از هشت سال حتی یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار نگرفت.

 

پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه جنگ فقط این نیست که اسلحه در دست بگیریم و در مرزها در مقابل دشمن بایستیم، اضافه کرد:‌ زمانی دشمن در داخل کشور و یا همان جایی است که دانشجویان جهادی برای محرومان خانه می سازند و به گونه ای تلاش می کند که مردم را به نظام بدبین کند اما این حضور دانشجویان جهادی است که باعث ناامیدی دشمن می شود.

 

احمدی روشن اطاعت از خداوند و شکیبایی در مقابل معصیت را نوع دیگری از جهاد عنوان کرد و افزود:‌ بشاگرد منطقه ای است که در آن آب و آبادانی وجود ندارد و مردم بدون آب و غذا و در گرما در کپر زندگی می کردند اما ساختمان هایی برای این مردم ساخته شده که اثر آنها توسط نیروهای جهادی ساخته شده است. این اقدامات است که مردم را به نظام امیدوار می کند.

 

وی با بیان اینکه خداوند بر خود واجب می داند که جهاد گران را هم هدایت و هم حمایت، کند، تصریح کرد:‌ جهاد و اخلاص باید با هم باشد و اینها بدون هم هیچ فایده ای ندارند در واقع خلاء هر یک از این دو مهم منشاء تمام مشکلات مسلمانان است.

 

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به اینکه جهاد در صحنه های علمی، فرهنگی و سیاسی به دست فراموشی سپرده شده و حب نفس و حب دنیا، راحت طلبی، کوتاه نگری و اغراض شخصی بر مسلمانان چیره شده است، گفت:‌ اگر اخلاص و جهاد نباشد کشته شدگان مسلمانان به دست خودشان بیش از آنهایی است که به دست دشمن کشته شده اند و این یک واقعیت است.

 

احمدی روشن با بیان اینکه در گروه تروریستی داعش نه اخلاص و نه جهاد وجود دارد، به همین دلیل تعداد زیادی از مسلمانان به دست آنها کشته شده اند، افزود:‌ رهبر معظم انقلاب فرمودند که در کنار خدمات درخشان انجام شده ضغف های موجود در کشور مربوط به مدیریت ها، کمبودها و ناتوانی های برخی از مدیران است و ربطی به حرکت عمومی نظام ندارد و این را نباید متوجه نظام بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیر انقلابی را باید بر انجام کارها بگمارند نه آن کسی را که در جلسات می نشیند و چرت می زند و یا کسی که می گوید آمریکا با یک بمب می تواند تمام تاسیسات ما را نابود کند، گفت:‌ نباید کسی را که در برابر استکبار جهانی دچار وادادگی شده است  در مسئولیت ها به کار گرفت.

 

احمدی روشن افزود:‌ ما چهار سال است که از استکبار جهانی تبعیت می کنیم و سند آموزشی ۲۰۳۰ و FATF را امضاء کرده ایم اما آیا از ما راضی شده اند؟ بنابراین باید هوشیار باشیم و بدانیم که با نیروی انقلابی، کارآمد، فعال و پرتحرک کارها پیش می رود.

 

وی با بیان اینکه برخی ها در انتخابات پول های نجس را وارد انتخابات کردند، اظهار کرد: شبی که در بیت رهبر معظم انقلاب بودیم به یکی از آقایان گفتم که شما مردم را یک وقت از ترس گرسنه ماندن شکمشان و یک وقت هم از ترس جانشان به دروغ ترساندید و باید جواب خدا را بدهید.

 

پدر شهید احمدی روشن گفت: ‌به وزیر نفت هم گفتم که شما به چه عنوانی ذخایر زیرزمینی این ملت را مفت به چنگ عامل استکبار و کسی که داعش را حمایت و هدایت می کند، می ریزید.

 

احمدی روشن بیان کرد:‌به فرموده رهبر معظم انقلاب هر کجا مدیریت بی حال، ناامید، غیرانقلابی و بی تحرک داشته ایم کارها متوقف و یا منحرف شده اند و الان متاسفانه شاهدیم که کارها دارند متوقف می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه حسنات هر قدمی که دانشجویان جهادی برای خدمت به محرومان برمی دارند هم به نام خودشان و هم به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نوشته می شود، افزود:‌ نیت دانشجویان انقلابی برای خدمت به محرومان نیت خیری است.

 

لازم به ذکر است در اردوهای جهادی فصل تابستان ۳۲۰۰ نفر از دانشجویان جهادی دانشگاههای تهران بزرگ به منظور خدمت رسانی به محرومان مناطق محروم کشور اعزام می شوند و قطعا اجر آنها در نزد خداوند محفوظ است. در هر حال دانشجویان جهادی می توانند با خدمات خود مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و نظام امیدوار کنند و این امیدواری است که می تواند موجی یاس و ناامیدی دشمن شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.