ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31417
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
  • 531 بازدید
  • ارسال توسط :
ترامپ آزادی موصل را به عبادی تبریک گفت

ترامپ آزادی موصل را به عبادی تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه به مناسبت آزادی شهر «موصل»، تلفنی با «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق گفت‌وگو کرد. بنا بر اعلام کاخ سفید، ترامپ در این تماس تلفنی، ضمن تبریک آزادی دومین شهر بزرگ عراق از اشغال داعش، این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه به مناسبت آزادی شهر «موصل»، تلفنی با «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق گفت‌وگو کرد.

بنا بر اعلام کاخ سفید، ترامپ در این تماس تلفنی، ضمن تبریک آزادی دومین شهر بزرگ عراق از اشغال داعش، این رخداد را «نقطه عطفی در مبارزه با داعش توصیف کرده است.»

در بخشی از این بیانیه آمده است: «رئیس‌جمهور با تمجید از دلاوری‌های سربازان عراقی و آمریکایی، بر تعهد خود به شکست کامل داعش، تأکید کرد.»

ترامپ در این تماس بر لزوم «تثبیت دستاوردها» با هدف ممانعت از بازگشت داعش یا دیگر گروه‌های تروریستی به مناطق آزادشده، تأکید کرده است.

ارتش عراق روز دوشنبه موفق شد شهر موصل را که از سال ۲۰۱۴ به اشغال داعش درآمده بود، به طور کامل آزاد کند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌های عمومی خود تلاش کرده تا دولت خود را عامل پیروزی در نبرد با داعش در موصل جلوه دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.