ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31459
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۴:۳۵
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع جانسوز بابلسری‌ها با مدافع حریم وطن شهید علیجانی+ تصاویر

وداع جانسوز بابلسری‌ها با مدافع حریم وطن شهید علیجانی+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بابلسر، همزمان با بارش باران تابستانی در استان مازندران مردم این استان نیز میزبان آلاله‌های سرخ شهادت شدند. شهادتی از جنس باران که می‌بارد و بی آنکه بپرسد پیاله‌های خالی از آن کیست! آری امشب مردم شهرستان بابلسر غرق در باران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بابلسر، همزمان با بارش باران تابستانی در استان مازندران مردم این استان نیز میزبان آلاله‌های سرخ شهادت شدند. شهادتی از جنس باران که می‌بارد و بی آنکه بپرسد پیاله‌های خالی از آن کیست!

آری امشب مردم شهرستان بابلسر غرق در باران وداع هستند. وداع با پیکر پاک و مطهر شهیدی که اگر چه از قافله شهدای خان طومان جامانده بود اما شوق شهادت او را از پای در نیاورد و بالاخره به همرزمان شهیدش پیوست.

و او کسی نیست جز پاسدار رشید اسلام جانباز مدافع حرم شهید مدافع امنیت میثم علیجانی که سال گذشته به دلیل اصابت ترکش در درگیری با نیروهای تکفیری در خان طومان به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود.

امشب همه آمدند از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان و نوجوان و کودک تا نه تنها وداع بلکه یکصدا بگویند اگر چه میثم از میان ما پرکشید و جرعه شهادت نوشید اما میثم‌ها و عمارها و زینب‌ها در این کشور زنده‌اند و تا نفس در سینه‌شان و خون در رگ‌های شان جاری است پای از رکاب جهاد پس نمی‌کشند و لحظه‌ای حتی فکر تعرض به خاک میهن اسلامی ایران را به دشمنان نخواهند داد.

این شهرستان که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حریم امنیت داخلی و خارجی، شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده و نخستین شهید رسانه و مدافع حرم کشور و استان از بابلسر لاله گون بوده، امشب نیز میزبان شهید سبزپوش دیگری از جنس حریم امنیت عمومی و مدافع واقعی حرم بوده است.

پیکر مطهر شهید مدافع وطن و حرم میثم علیجانی امشب با حضور مردم قدرشناس بابلسر وارد مصلای این شهرستان شد. مراسم شب وداع با پیکر مطهر این شهید والامقام جمعی لشگر ویژه، خط شکن و پیروز 25 کربلا با حضور فرمانده دریابانی، مسئولان سپاهی، انتظامی و امنیتی، خانواده شهدا، جانبازان و مردم قدرشناس بابلسر وداع شد.

مراسم تشییع این شهید مدافع وطن صبح چهارشنبه 21 تیرماه از مقابل سپاه بابلسر تشییع می‌شود.

شهید میثم علیجانی از نیروهای لشکر عملیاتی 25 کربلا و از بابلسر بوده که در حین ماموریت برای تامین امنیت مرزهای شمال غرب کشور به خیل شهیدان پیوست.

شهید علیجانی از جانبازان پرافتخار مدافع حرم استان مازندران در منطقه خان طومان بوده که در اثر اصابت نارنجک و ترکش از ناحیه پا و چشم به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود.

علیجانی پس از گذشت بیش از یک سال از عملیات خان طومان اکنون در جبهه دیگری در شمال غرب کشور به همرزمان شهیدش پیوست. علیجانی متولد 1366 بود و از او یک فرزند که در کمتر از دو ماه دیگر متولد می‌شود به یادگار مانده است.

گزارش از هومن رمضانیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.