ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31519
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۰۳
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
اگر اهل سنت هستیم، افتخار می کنیم که مسلمان و ایرانی هستیم/ وحدت بین شیعه و سنی رمز پیروزی است

اگر اهل سنت هستیم، افتخار می کنیم که مسلمان و ایرانی هستیم/ وحدت بین شیعه و سنی رمز پیروزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ گروه جهادی بسیج دانشجوی شهید فرهمند دانشگاه ازاد گناوه به منظور ایجاد وحدت بیشتر با اهل تسنن روستای جزیره ، به همراه امام جماعت تشیع این روستا با امام جماعت تسنن دیدار کردند. شیخ حمزه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ گروه جهادی بسیج دانشجوی شهید فرهمند دانشگاه ازاد گناوه به منظور ایجاد وحدت بیشتر با اهل تسنن روستای جزیره ، به همراه امام جماعت تشیع این روستا با امام جماعت تسنن دیدار کردند.

شیخ حمزه کردی امام جماعت اهل تسنن روستای جزیره در جمع گروه جهادی بسیج دانشجوی شهید فرهمند دانشگاه ازاد گناوه گفت : وقتی که به تاریخ نگاه میکنیم موضوع شیعه و سنی با فراز و نشیب هایی روبرو بوده است که دشمنان اسلام در ابتدا داعش و گروه تکفیری را به وجود آوردند.

وی ادامه داد: همه فکر می کردند که داعش و گروه های تکفیری  برای دفاع از اهل سنت آمده است و بعد که علمای اهل تسنن را سر بریدند، معلوم شد که هدفشان اسلام بوده است.

کردی اظهار کرد: یک روز تصویر پیامبر را می کشند و روز دیگر عکس زنی را کنار پیامبر خدا ترسیم می کنند که این اشکال از پیامبر را به جهان عرضه کنند و کاملا مشخص است که با اسلام مشکل دارند.

امام جماعت اهل تسنن ابراز کرد: گروه هایی مانند داعش هدفشان یک گروه خاصی نیست؛ یک روز می گویند ما تشیع و روز دیگر می گویند ما سنی هستیم؛ اگر شیعه هستید چرا شیعه می کشید و اگر سنی هستید چرا سنی را می کشید.

کردی تاکید کرد: این وضوع باعث می شود که ما بیشتر برای ایجاد وحدت  تلاش کنیم و قدر امنیتی که امروز در کشور جمهوری اسلامی ایرن حاکم است را بدانیم و مانند سالهای دفاع مقدس به وحدت کلمه برسیم.

وی با بیان اینکه وحدت بین شیعه و سنی رمز پیروزی است، ابراز کرد: اگر اهل سنت هستیم، افتخار می کنیم که مسلمان و ایرانی هستیم، اجازه نمی دهیم کسی جسارت کند؛ امروز دشمن خیلی تلاش می کند که جوان را از حوزه های علمیه و علما جدا کند؛ اما اینکه الان دانشجویان بسیجی در یک حرکت جهادی در روستاها حضور پیدا می کنند برای رفع محرومیت زدایی تلاش های شبانه روزی ان ها را خنثی می کند.

در ادامه این دیدار، امام جمعه شیعه ابراز کرد:  همزه کردی یکی از روحانیون موفق است که برای وحدت  بین تشیع و تسنن سنگ در روستا سنگ تمام گذاشته است و با خطبه هایی که دارد چنان این ها را به هم نزدیک کرده که خواسته های دشمنان سرکوب شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.