ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31541
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۴۱
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
یک انگلیسی و دو آمریکایی در سوریه کشته شدند

یک انگلیسی و دو آمریکایی در سوریه کشته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مرد بریتانیایی و دو آمریکایی در مبارزه علیه داعش در سوریه کشته شدند.  روزنامه انگلیسی گاردین نوشت، لوک راتر 22 ساله اهل بیرکنهد در انگلیس برای نیروهای کُرد در سوریه می‌جنگید و هفته گذشته در نزدیکی رقه به دست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مرد بریتانیایی و دو آمریکایی در مبارزه علیه داعش در سوریه کشته شدند. 

روزنامه انگلیسی گاردین نوشت، لوک راتر 22 ساله اهل بیرکنهد در انگلیس برای نیروهای کُرد در سوریه می‌جنگید و هفته گذشته در نزدیکی رقه به دست داعش کشته شد. 

وی برای «یگان‌های محافظ خلق» در سوریه علیه داعش می‌جنگید و به گفته فرمانده‌اش همیشه برای مبارزه با داعش آماده بود.

این مرد انگلیسی که به خانواده خود درباره سفر به سوریه چیزی نگفته بود، از طریق ویدیوی که در صفحه یگان محافظ خلق در فیس بوک منتشر شد، از خانواده و عزیزانش عذرخواهی کرد و گفت با داعش در سوریه می‌جنگد.

راتر چهارمین بریتانیایی است که در سوریه حین مبارزه با داعش کشته شده است  پیش از این کونستاندینیوس اریک اسکرفیلد 25 ساله در سال 2015، دین ایوانس 22 ساله در سال 2016 و رایان یاک 22 ساله نیز در سال 2016 کشته شده بودند. 

گاردین ادامه داد دو آمریکایی هم به نام‌های رابرت گروت و نیکولاس وردنهم اخیرا در نبرد علیه داعش در سوریه کشته شده‌اند. 
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.