ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 31586
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۰۴
  • 242 بازدید
  • ارسال توسط :
جشن‌های مردمی «عفاف و حجاب» در 530 نقطه کشور برگزار می شود/ برگزاری 10 جشن مردمی در تهران

جشن‌های مردمی «عفاف و حجاب» در 530 نقطه کشور برگزار می شود/ برگزاری 10 جشن مردمی در تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه زنان کشور، فاطمه قریشی در گفت و گو با «بسیج زنان کشور» گفت: روز چهارشنبه  21 تیرماه، روز ملی حجاب و عفاف است که این سازمان در سراسر کشور برنامه های متنوعی را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه زنان کشور، فاطمه قریشی در گفت و گو با «بسیج زنان کشور» گفت: روز چهارشنبه  21 تیرماه، روز ملی حجاب و عفاف است که این سازمان در سراسر کشور برنامه های متنوعی را اجرا می کند که ویژه نامه ضمیمه روزنامه جوان به تیراژ سراسر کشور توزیع شد تا در تجمعات مردمی امروز به دست عموم شرکت کنندگان می رسد؛ همچنین در فضای مجازی فیلم و تصویر زنان غربی و اروپایی ره یافته به اسلام و حجاب در فضای مجازی منتشر می شود.

وی افزود: در هر استان هم در این روز، برنامه های مختلف و متنوعی به همت سازمان بسیج استان ها اجرا می شود به عنوان نمونه در اصفهان جشن مردمی «عفاف و حجاب»  با دعوت از عموم مردم، سخنرانی دکتر رفیعی، اجرای زنده حامد زمانی و سرود دانش آموزی به همراه اهدای جوایز مسابقات فرهنگی و قرائت بیانیه در میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

قریشی گفت: در تبریز این جشن مردمی با سخنرانی حجت الاسلام آل هاشم، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه تبریز، قرائت پیام شهدا با موضوع حجاب و عفاف توسط دختر شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی، اجرای سرود توسط گروه همخوانی، تجلیل از همسران مدافع حرم اجرا می شود که این تجمع نیز با قرائت بیانیه در مورد لزوم حفظ حجاب و عفاف در جامعه به پایان می رسد.

 وی افزود: در شهر مقدس مشهد این جشن با راهپیمایی عموم مردم به سمت حرم مطهر رضوی و صحن گوهرشاد اتفاق می افتد که پس از مداحی توسط مداحان مطرح کشوری با سخنرانی آیت الله علم الهدی و قرائت بیانیه به پایان می رسد.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه زنان کشور اظهار کرد: در ایلام نیز این جشن با برپایی غرفه های ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، فروش محصولات عفاف و حجاب، پاسخگویی به شبهات، مشاوره مذهبی، پوستر عفاف و حجاب، و اهدای شاخه گل و برچسب پیام عفاف و حجاب در مسیرهای منتهی به محل تجمع صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در شیراز جشن مردمی «عفاف و حجاب» به همراه اجرای تئاتر خیابانی در پارک آزادی، باغ جنت چمران، صدرا و شهرداری همراه است و نمایشگاه عفاف و حجاب در شیراز با موضوع پوشاک اسلامی، مدلینگ، پوشش شکیل اسلامی، کاریکاتور، برپایی آتلیه عکاسی رایگان از بانوان بدحجاب با پوشش اسلامی در بوستان شهروند برگزار می شود و راهپیمایی از مسیر ارم به میدان گاز و بوستان آزادی اتفاق می افتد که سرود الگوی سوم توسط هنرمندان بسیجی در همایش پایانی راهپیمایی اجرا خواهد شد.

قریشی در مورد برنامه های پایتخت در خصوص جشن مردمی نیز گفت: در شهر تهران، فیلم و کلیپ با موضوع عفاف و حجاب در مترو پخش می شود، فضاسازی تبلیغی در ناوگان حمل و نقل شهری به مناسبت این روز ملی انجام شده است و کتاب «مهدیه و کتاب سخنگو» و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با موضوع کارآفرینی در مراکز تجمع تهران برپا می شود.

وی تصریح کرد: جشن مردمی «عفاف و حجاب» با حضور آحاد مردم در 10 نقطه برگزار می شود از جمله میدان امام حسین(ع) ساعت 18تا 20 ، امام زاده صالح(ع) ساعت 18 تا 45/20، دریاچه خلیج فارس در ساعت 18 تا20 ، میدان فلسطین در ساعت 30/17 تا 30/19 و بازار دوم نازی آباد در ساعت 19 تا 30/20 این تجمع را برگزار می کند.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: در امام زاده حسن(ع)، ساعت 30/18 تا 20 تجمع صیانت از حجاب و عفاف برگزار می شود و در بوستان پلیس راس ساعت 30/18 الی 20 این تجمع ادامه دارد و ورزشگاه لواسان نیز از ساعت 30/18 میزبان حامیان حجاب و عفاف در جامعه است، اما در بازار تهران و ورزشگاه شیرودی از ساعت 10 صبح این برنامه ها در حال اجرا هستند.

به منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی و 21 تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال 1314، از 17 تا 23 تیر به نام «هفته جهانی عفاف و حجاب» نامگذاری شده است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.