ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31592
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۰۶
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
خسته نباشی سردار

خسته نباشی سردار

دراین مطلب آمده است: به یکباره موصل سقوط کرد و بیش از نیمی از کشور عراق به دست گروهی افتاد که خود را دولت اسلامی عراق و شام (داعش) نامید و شخصی به نام البغدادی در مسجد موصل آرام از منبر بالا رفت و خود را خلیفه نامید. همه چیز درهم ریخت دولت نوپای عراق […]

دراین مطلب آمده است: به یکباره موصل سقوط کرد و بیش از نیمی از کشور عراق به دست گروهی افتاد که خود را دولت اسلامی عراق و شام (داعش) نامید و شخصی به نام البغدادی در مسجد موصل آرام از منبر بالا رفت و خود را خلیفه نامید. همه چیز درهم ریخت دولت نوپای عراق در بغداد در معرض خطر قرار گرفت، کردها، ایزدی ها، مسیحیان، شیعیان، اهل سنت، آثار باستانی همه و همه خشونت و جنایت داعش را تجربه کردند، مقاومت ها آغاز شد اما خطر لحظه به لحظه همه را بیشتر تهدید می کرد و داعش لحظه به لحظه جشن های مکرر پیروزی می گرفت.
آیت الله سیستانی حکم داد که ایستادگی و مقابله با داعش واجب شرعی است شوری به پاشد، در این میان جمهوری اسلامی سردار رشید خود حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را به میدان فرستاد.
حضور مردم عراق و حاج قاسم صحنه ی جنگ را عوض کرد، داعش زمین گیر شد، کردها برخاستند، جهان داعش را محکوم کرد و شکست آغاز شد، روش های ناجوانمردانه ی داعش در استفاده از سپر انسانی، صبر نیروهای ضد داعش را سر نبرد و در طی یک جنگ هشت ماهه موصل فتح شد و حیدرالعبادی پیروزی بر داعش و آزادی موصل را اعلام کرد، قطعا این خبر آیت الله سیستانی را نیز همچون همه ی آزادگان جهان خوشحال کرد و ما هم به سردار شجاع ایرانی حاج قاسم سلیمانی به نمایندگی از همه ی ایرانیان خسته نباشید می گوییم و مرگ البغدادی را نمادی از مرگ خشونت و جنایت در جهان می دانیم.
8006**6081دریافت کننده: نرگس تیموری**انتشار دهنده: حیدر سرایانی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.