ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31599
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۱۶
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش ائتلاف آمریکا به گزارش عفو بین‌الملل درباره تلفات موصل

واکنش ائتلاف آمریکا به گزارش عفو بین‌الملل درباره تلفات موصل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جو اسکورکا، سخنگوی ائتلاف به آسوشیتدپرس گفت: جنگ خوشایند نیست و تظاهر به خوشایند بودن آن احمقانه بوده و جان غیرنظامیان و سربازان را در معرض خطر قرار می‌دهد. ژنرال روپرت جونز، معاون فرماندهی کل ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جو اسکورکا، سخنگوی ائتلاف به آسوشیتدپرس گفت: جنگ خوشایند نیست و تظاهر به خوشایند بودن آن احمقانه بوده و جان غیرنظامیان و سربازان را در معرض خطر قرار می‌دهد.

ژنرال روپرت جونز، معاون فرماندهی کل ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در عراق و سوریه در مصاحبه با بی‌بی‌سی، بخش هایی از گزارش اخیر سازمان عفو بین‌الملل درباره تلفات سنگین غیرنظامی در عملیات مقابله با داعش در غرب موصل را نادرست توصیف کرده است.

روز گذشته، عفو بین‌الملل گزارشی را در مورد جنگ موصل منتشر کرد که در آن، هر دو طرف درگیری مسئول شرایط ناگوار و تلفات سنگین غیرنظامیان معرفی شده بودند.

ایندیپندنت نیز روز گذشته در گزارشی به قلم پاتریک کاکبرن با عنوان "حملات هوایی به تک تیرانداز داعش یک خانه را کاملا منهدم کرد" نوشت: شاهدان عینی گفتند که (ائتلاف) در شهر موصل از زور و قدرت نظامی بیش از حدی استفاده کرده است.

کاکبرن به نقل از یک شاهد عینی به نام قصی 47 ساله نوشت: در محله ها عناصر داعشی زیادی نبودند اما آنها بمب های زیادی روی سر ما ریختند و فکر می کنم در اثر این حملات هوایی بین 600 تا یکهزار نفر کشته شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.