ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31628
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۳:۵۷
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
عنوانهای اصلی روزنامه های 22 تیر در خراسان رضوی

عنوانهای اصلی روزنامه های 22 تیر در خراسان رضوی

* روزنامه شهرآرا:رونمایی از نخستین شبیه ساز بومی قطار شهری مشهد تیتر نخست روزنامه شهرآرا است. عکس نخست این روزنامه نیز به مراسم تشیع پیکر چهار شهید مدافع حرم اختصاص دارد. * روزنامه اتفاقیه: این روزنامه در تیتر نخست خود به نقل از استاندار خراسان رضوی نوشت: باید الگویی مناسب برای شادی ارائه کنیم. عکس […]

* روزنامه شهرآرا:
رونمایی از نخستین شبیه ساز بومی قطار شهری مشهد تیتر نخست روزنامه شهرآرا است. عکس نخست این روزنامه نیز به مراسم تشیع پیکر چهار شهید مدافع حرم اختصاص دارد.

* روزنامه اتفاقیه:
این روزنامه در تیتر نخست خود به نقل از استاندار خراسان رضوی نوشت: باید الگویی مناسب برای شادی ارائه کنیم. عکس نخست اتفاقیه نیز به تصویری پیرامون گردشگری روستایی اختصاص یافته است.

* روزنامه قدس:
‘توتال محرمانه ماند نمایندگان نامحرم’ با روتیتر ‘وزیر نفت حاضر نشد متن قراداد نفتی را در اختیار نمایندگان قرار دهد’ تیتر صفحه نخست روزنامه قدس است. عکس نخست این روزنامه نیز به تصویری از تشییع مدافعان حرم در مشهد اختصاص دارد.

* ویژه نامه قدس خراسان:
این ویژه نامه در تیتر نخست نوشت: حراج سلامت مردم در بازار لوازم آرایشی. عکس نخست نیز تصویری از فرودگاه آموزشی و تفریحی است با تیتر: راه اندازی فرودگاه آموزشی و تفریحی در باغرود.

*روزنامه خراسان
این روزنامه با روتیتر ‘دیدگاه هفت عضو کابینه درباره حضور در دولت آینده’ نوشت: بودن یا نبودن.
عکس نخست خراسان نیز تصاویری جداگانه از علی صفایی حائری، رئیس جمهوری و سفیر ترکیه و بیان مطالبی از آنان است.

* ویژه نامه خراسان رضوی
تیتر نخست این نشریه گزارشی از قرق حاشیه جاده توسط رستورانداران طرقبه شاندیز با عنوان پارکینگ اختصاصی است با تیتر: پارک به شرط غذا !
عکس نخست نیز به مراسم تشییع پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم همزمان با راهپیمایی روز عفاف و حجاب در مشهد اختصاص دارد که با عنوان ‘مدافعان حرم بر دوش مدافعان حجاب’ همراه است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.