ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31677
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۳۳
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش در تلعفر از دولت خودخوانده اعلام استقلال کرد

داعش در تلعفر از دولت خودخوانده اعلام استقلال کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، این منبع که خواست نامش فاش نشود، به سومریه نیوز گفت:  فرماندهی داعش در تلعفر، در بیانیه ای این شهر را ولایت مستقل از  آنچه دولت خلافت می نامند، اعلام کرده و نسبت به مجازات ناقضان دستوراتش تهدید کرده است. این منبع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، این منبع که خواست نامش فاش نشود، به سومریه نیوز گفت:  فرماندهی داعش در تلعفر، در بیانیه ای این شهر را ولایت مستقل از  آنچه دولت خلافت می نامند، اعلام کرده و نسبت به مجازات ناقضان دستوراتش تهدید کرده است.

این منبع افزود: تلعفر به طور کامل تحت کنترل نیروهای عرب و خارجی عناصر داعش است و فرماندهان محلی این گروه تروریستی هیچ نقشی در این شهر ندارند و پس از سلسله اعدام های دسته جمعی عناصر عراقی این گروه تروریستی در هفته های اخیر، بساط این عناصر برچیده شده است.

براساس این گزارش، داعش در اقدامی ناگهانی و یک روز پس از اعلام هلاکت ابوبکر بغدادی سرکرده داعش، اقدامات خود برای لغو کامل منشورات ممهور به ولایت نینوا را آغاز کرده و این شهر را مستقل از دولت خلافت خود خوانده اعلام کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.