ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3168
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۷:۳۰
  • 1007 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع جانانه مردم چالوس با دومین شهید مدافع حرم شهرشان + تصاویر

وداع جانانه مردم چالوس با دومین شهید مدافع حرم شهرشان + تصاویر

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سه‌شنبه‌شب با حضور انبوه مردم شهیدپرور نوشهر، چالوس، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و هم‌رزمان شهید، مراسم وداع با شهید حسین بوّاس دومین شهید مدافع حرم از شهرستان چالوس برگزار شد. در این مراسم خیل انبوه مردم شهیدپرور شهرستان‌های نوشهر، چالوس و شهرهای […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سه‌شنبه‌شب با حضور انبوه مردم شهیدپرور نوشهر، چالوس، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و هم‌رزمان شهید، مراسم وداع با شهید حسین بوّاس دومین شهید مدافع حرم از شهرستان چالوس برگزار شد.

در این مراسم خیل انبوه مردم شهیدپرور شهرستان‌های نوشهر، چالوس و شهرهای مجاور در غرب مازندران پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه جوادالائمه (ع) دانشکده علوم و فنون دریایی چالوس گردهم آمدند تا با حسین بوّاس مدافع باغیرت حرم حضرت زینب(س) وداع کنند.

ابتدای این مراسم با تلاوت کلام نورانی قرآن آغاز شد و پس از پخش سرود جمهوری اسلامی، یاد و خاطره دیگر شهدای مدافع حرم مازندران همراه با خواندن بخشی از وصیت‌نامه شهدا و بیان خصوصیات اخلاقی شهدای مدافع حرم ادامه یافت.

ندای «یا حسین(ع)»، «یا زینب(س)» و «یا علی(ع)» فضای حسینیه را عطرآگین کرد تا اینکه پیکر پاک و مطهر شهید «حسین بوّاس» بر فراز دستان مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور نوشهر، چالوس و حومه وارد حسینیه جوادالائمه(ع) دانشکده علوم و فنون دریایی چالوس شد و با موج مردم شهیدپرور به‌سمت جایگاه هدایت شد.

پدران شهدای مدافع حرم «مصطفی شیخ‌الاسلامی» و شهید مدافع امنیت «میثم ملایی» نیز با حضور در محل استقرار پیکر شهید «حسین بوّاس» ضمن نثار گل، با خانواده این شهید ابراز هم‌دردی کرده و شهادت فرزندشان را هم تسلیت و هم تبریک گفتند.

مداحی و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های شب وداع با شهید «حسین بوّاس» به‌عنوان دومین مدافع حرم از شهرستان چالوس بود.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، مراسم تشییع پیکر پاک شهید حسین بواس امروز چهارشنبه ساعت 9:30 دقیقه صبح از مقابل سپاه ناحیه چالوس به‌سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن