ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31685
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۰۷
  • 288 بازدید
  • ارسال توسط :
مددجویان 30 استان کشور در مجتمع آموزشی بهزیستی بابلسر

مددجویان 30 استان کشور در مجتمع آموزشی بهزیستی بابلسر

اصغر رحمان نژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این مجتمع آموزشی، فرهنگی و تفریحی یکی از ظرفیت های عظیم فرهنگی و رفاهی برای جامعه هدف بهزیستی از سراسر کشور است که علاوه بر میزبانی همایش و جشنواره های کشوری، با برنامه ریزی تمام امکانات و برنامه های متنوع تلاش می کند […]

اصغر رحمان نژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این مجتمع آموزشی، فرهنگی و تفریحی یکی از ظرفیت های عظیم فرهنگی و رفاهی برای جامعه هدف بهزیستی از سراسر کشور است که علاوه بر میزبانی همایش و جشنواره های کشوری، با برنامه ریزی تمام امکانات و برنامه های متنوع تلاش می کند برای مددجویان بهزیستی در طول مدت اقامت در مجموعه خاطرات خوبی رقم زند.
وی افزود: این مجموعه شامل 2سالن ورزشی، سالن آمفی تئاتر، سالن جلسات، مسجد و 21 خوابگاه با ظرفیت بیش از 400 مددجو است و در کنار فراهم کردن شرایط ویژه برای تفریحی سالم به دنبال استعدادیابی مددجویان در زمینه های مختلف ورزشی، هنری و فرهنگی نیز هست.
وی تاکید کرد: تمامی هزینه هایی که سازمان بهزیستی تقبل می کند در جهت بازگشت مددجو به زندگی و اجتماع با روحیه ای بهتر و توانمندی بیشتر است و برگزاری اردوهای آموزشی تفریحی مددجویان استان های مختلف در این مجموعه علاوه بر روحیه بخشی موجب آشنایی جامعه هدف بهزیستی با فرهنگ استان های مختلف و توانمندی های یکدیگر می شود.
رحمان نژاد با اشاره به قرارگرفتن این مجموعه در ساحل دریای خزر گفت: به منظور استفاده مددجویان از دریا بدون خطرات احتمالی، مجموعه استخرگونه با عنوان دریای آرام در فضایی به وسعت یک هکتار با هزینه ای افزون بر 10 میلیارد ریال جهت حفظ امنیت مددجو برای شنا احداث شد.
مدیر مجموعه آموزشی، فرهنگی عظیمی بابلسر افزود: مددجو حکمفرمای سازمان بهزیستی است و هرهفته نوعی از معلولان شامل ناشنوایان، نابینایان و کم توانان ذهنی و غیره مهمان این مجموعه اند.
به گفته وی این مجموعه آموزشی در پایان تابستان هرسال همچنان میزبان جشنواره ورزشی، فرهنگی جامعه هدف بهزیستی و معرفی و تجلیل از برترین ها در رشته های مختلف است.
مجتمع آموزشی و فرهنگی شهید عظیمی، بزرگ‌ترین مجتمع بهزیستی مازندران است که در سال 42 به منظور برگزاری اردوهای تفریحی و تابستانه برای فرزندان پرورشگاهی و خانواده‌های بی ‌بضاعت که اغلب به صورت بیتوته در چادر و استفاده از ساحل دریا با امکانات رفاهی کم برگزار می‌شد، احداث شد.
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل سازمان بهزیستی این مجتمع به بهزیستی استان مازندران واگذار شد و از آن زمان تاکنون در اختیار سازمان بهزیستی است تا برای جامعه حدود یک و نیم میلیونی معلولان کشور نقطه امید و نویدبخش روزهایی به یادماندنی باشد.
همه ساله و با آغاز فصل تابستان، سازمان بهزیستی کشور به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و پر کردن بخشی از اوقات فراغت دانش آموزان و فرزندان مددجویان تحت حمایت، اقدام به برگزاری اردوهای فرهنگی و ورزشی ویژه آنها می کند که در این میان سه مجتمع آموزشی و تفریحی بابلسر، خزرآباد و تنکابن در شمال کشور از مهمترین میزبانان برای دستیابی به این هدف محسوب می شوند.
خبرنگار: فاطمه رحمتی**انتشاردهنده: سید محسن حسن نیا
/1899/3009

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.