ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31691
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۱۶
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر پاک شهید مدافع حرم در دلیجان تشییع شد

پیکر پاک شهید مدافع حرم در دلیجان تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیین تشییع و خاکسپاری پانزدهمین شهید مدافع حرم دلیجان با حضور گسترده خانواده های شهدا، ایثارگران، روحانیان، فرهنگیان و دانشگاهیان، رزمندگان دفاع مقدس و بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.مردم ولایتمدار دلیجان پیکر پاک این شهید سرافراز را از چهار راه شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیین تشییع و خاکسپاری پانزدهمین شهید مدافع حرم دلیجان با حضور گسترده خانواده های شهدا، ایثارگران، روحانیان، فرهنگیان و دانشگاهیان، رزمندگان دفاع مقدس و بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
مردم ولایتمدار دلیجان پیکر پاک این شهید سرافراز را از چهار راه شهید عسگریان به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع کردند و پس از قرائت نماز و ادای احترام، به خاک سپردند.
آیین وداع با این شهید گرانقدر نیز شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای دلیجان با حضور مردم و مسئولان این خطه برگزار شد.
غلامحسین رحیمی از غیورمردان تیپ فاطمیون متولد سال 1375 است که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در مبارزه با گروهک تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به هم رزمان شهیدش پیوست.
شهرستان دلیجان در جنوب استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم 185 شهید دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.