ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31693
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۲۸
  • 411 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم در اراک تشییع شد

پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم در اراک تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، پیکر مطهر شهیدان محمد و حسین ابراهیمی و کاظم خاوری از شهدای مدافع حرم، بر دوش مردم ولایتمدار شهرستان اراک از میدان شهدا، در مسیر سه کیلومتری تا گلزار شهدای این شهر تشییع شد. استقبال مردم ولایتمدار شهرستان اراک در این آئین به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، پیکر مطهر شهیدان محمد و حسین ابراهیمی و کاظم خاوری از شهدای مدافع حرم، بر دوش مردم ولایتمدار شهرستان اراک از میدان شهدا، در مسیر سه کیلومتری تا گلزار شهدای این شهر تشییع شد.
استقبال مردم ولایتمدار شهرستان اراک در این آئین به حدی بود که همه مسیرهای منتهی به خیابان امام خمینی(ره) مسدود شد.
مسئولان نیروهای مسلح، فرماندهان و کادر پدافند هوایی ارتش، نیروی انتظامی و سبزپوشان سپاه روح الله استان مرکزی نیز با لباس ها و سربند های یک دست در این آئین حضور داشتند و با همرزمان خود وداع کردند.
پیکر این شهیدان بزرگوار پس از تشییع و قرائت نماز میت به امامت حجت الاسلام سید علی حسینی پور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه موقت اراک، با نوای گروه موزیک سپاه روح الله استان مرکزی و مارش عزا به خاک سپرده شد.
این شهدا از تیپ فاطمیون در منطقه شیخ هلال سوریه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به فیض شهادت نائل آمدند.
مراسم شبی با شهدا نیز شامگاه چهارشنبه بعد ازنماز مغرب و عشاء در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) کوی علی‌ابن ابیطالب (ع) برگزار شد.
آیین گرامیداشت این شهدای والامقام نیز عصر امروز (پنجشبنه) در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) واقع در کوی علی‌ابن ابیطالب (ع) برگزار می شود.
شهرستان اراک تا کنون 8 شهید والا مقام را در سوریه و عراق تقدیم دفاع از حرم اهل بیت(ع) کرده است.
3017/3075/خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.