ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31708
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۱۸
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
ایجاد ۲ مجموعه ورزشی در هر منطقه شهر قم

ایجاد ۲ مجموعه ورزشی در هر منطقه شهر قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا قاری قرآن ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای ۱۵ خرداد که در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد با اشاره به وضعیت شهرداری قم در سال ۹۴ اظهار داشت: در سال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا قاری قرآن ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای ۱۵ خرداد که در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد با اشاره به وضعیت شهرداری قم در سال ۹۴ اظهار داشت: در سال ۹۴ وقتی وارد شهرداری قم شدیم وضعیت مالی شهرداری چندان مطلوب نبود. در این زمان پروژه‌های زیرساختی زیادی از سال‌های گذشته در شهر شروع شده بود که متروکه مانده بود.

وی از تقاطع غیر همسطح ۱۵ خرداد، پل میثم، زیرگذر شهید کریمی، تقاطع معلم، تقاطع مقداد، پل ۹ دی، توسعه خیابان‌های جمهوری و کارگر، تونل غدیر و دهه‌ها پروژه دیگر به عنوان پروژه‌های نیمه کاره زمان ورودش به شهر قم نام برد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با اشاره به اینکه نخستین گام در ورود به شهر قم برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود، گفت: بر این اساس یک برآوردی انجام شد و تاریخی را مشخص کردیم تا در آن تاریخ این پروژه‌ها به اتمام برسد.  

وی با اشاره به اینکه شهر قم دو دهه از نظر عمرانی عقب ماندگی دارد، افزود: از طرفی محدودیت منابع مالی و بدهکاری ۱۶۰۰ میلیاردی در پروژه‌های بزرگ و بدهی ۳۰۰ میلیاردی به پیمانکاران خرد هم موجب سختی بیشتر پیش برد این اقدامات شد.

قاری قرآن با اشاره به تدوین برنامه ۵ ساله برای اولویت‌بندی پروژه‌ها طرح‌ریزی شده ادامه داد: در این مسیر پروژه‌هایی را باید انتخاب می‌کردیم که امکان‌پذیری اجرا داشته و منابع مالی داشته باشد. این برنامه در شورا مصوب شد و بر آن اساس وارد میدان شدیم.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه شهدای مدافع حرم در سال ۹۵ گفت: همان تاریخ شاید گمان بعضی این بود که این پروژه هم دچار مشکل و زمان خواهد شد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با بیان اینکه با برنامه منسجمی که انجام شد پروژه شهدای مدافع حرم در مدت ۱۳ ماه به بهره برداری رسید، افزود: قرار بود این پروژه از خیابان محمودنژاد بالا بیاید و یک حرکت سینوسی با زیرگذر بسیج ایجاد می‌کرد که تصمیم بر این شد که تا زیرگذر بسیج امتداد پیدا کند و با توجه به افزایش طول پروژه می‌توان گفت این پروژه سه تا چهار ماه زودتر به بهره برداری رسید.

به گفته وی پروژه شهدای مدافع حرم از نظر مالی هم تراز جدیدی در پروژه‌های عمرانی شهر قم است چرا که برخی از پروژه‌های مشابه با دو برابر این قیمت به بهره برداری رسیده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.