ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31710
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۲۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
شهیدی که برای مادرش معجزه کرد+عکس

شهیدی که برای مادرش معجزه کرد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، روز گذشته جمعی از خانواده های طلاب در راستای ارج نهادن به ارزش های انقلاب و دفاع مقدس با مادر شهید معماریان دیدار کردند. در این دیدار صمیمی مادر شهید محمد معماریان از شهدای استان قم با اشاره به معجزه شهدا گفت: ماجرای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

روز گذشته جمعی از خانواده های طلاب در راستای ارج نهادن به ارزش های انقلاب و دفاع مقدس با مادر شهید معماریان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی مادر شهید محمد معماریان از شهدای استان قم با اشاره به معجزه شهدا گفت: ماجرای اهداء شال و شفای بیماری از طرف فرزند شهیدم مصداق آیه «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» است.

وی اظهار داشت: این ماجرا در سال 1365 اتفاق افتاده و تاکنون 36 سال است که منزل شهید را محل رفت و آمد عاشقان و دلدادگان مکتب شهدا کرده است.

اشرف سادات منتظری در تشریح ماجرای اهداء شال افزود: در محرم سال 65 در پی حادثه‌ای از ناحیه پا به شدت آسیب دیدم و از اینکه نتوانستم به نحو شایسته در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کنم، به درگاه خداوند ابراز ناراحتی کرده و طلب شفا کردم.

 

 

وی ادامه داد: صبح روز عاشورا بعد از قرائت زیارت عاشورا در عالم رؤیا دیدم چند نفر از شهدای عزیز از جمله فرزندم محمد در مسجد المهدی قم به دیدارم آمده و محمد پس از گفت‌وگو شال سبزی را که از خدمت سالار شهیدان آورده بود روی پایم قرار داد.

مادر شهید معماریان بیان داشت: زمانی که از خواب بیدار شدم در کمال شگفتی باندها را دیدم که از پایم گشوده شده و شال سبز روی پایم قرار داشت و دیگر دردی احساس نمی‌کردم.

 

 

وی در خصوص حوادث بعد از این جریان ادامه داد: خبر این ماجرا به محضر آیت‌الله گلپایگانی(ره) رسید و پس از شرح آن موضوع شال خوشبوی معطر به عطر حسینی(ع) مورد تصدیق ایشان قرار گرفت.

این مادر شهید با اشاره به اهدای قطعات کوچکی از این شال به برخی از مردم قبل از نقل ماجرا به این مرجع تقلید گفت: وقتی آیت الله گلپایگانی (ره) از موضوع مطلع شد فرمودند این امانتی در دست شما بوده و نباید چنین می شد که ما پس از آگاهی از این مساله به سراغ دریافت کنندگان رفتیم اما در کمال ناباوری متوجه شدیم تمام آنها غیب شده اند.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این ماجرا را سندی برای اثبات زنده بودن شهدا و همچنین منزل شهید را سال‌ها پایگاهی برای آرمان‌های اسلام و انقلاب قرار داده است.

هم اکنون این شال در یک محفظه شیشه ای نگهداری می شود و تاکنون بوی عطر مخصوص آن باقیمانده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.