ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31712
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۳۶
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
مقابله سپاه قدس با داعش در تاریخ منطقه ماندگار شد

مقابله سپاه قدس با داعش در تاریخ منطقه ماندگار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، علی لاریجانی در مراسم افتتاح پروژه شهدای مدافع حرم که ظهر پنج‌شنبه در سالن شهید آوینی اداره‌کل ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امورات عمرانی قم که در شهرداری رقم می‌خورد، رونق گرفته است اظهار داشت: برای پروژه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، علی لاریجانی در مراسم افتتاح پروژه شهدای مدافع حرم که ظهر پنج‌شنبه در سالن شهید آوینی اداره‌کل ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امورات عمرانی قم که در شهرداری رقم می‌خورد، رونق گرفته است اظهار داشت: برای پروژه شهدای حرم نام خوبی هم برگزیده‌اند چرا که این شهدای عزیز حق بزرگی بر گردن ملت ایران و ملل منطقه دارند.

وی افزود: موضوع مبارزه با تروریسم یک همت بلند و از خودگذشتگی لازم داشت که این ملت ایران بود که این همت راداشت و به کمک ملت عراق و سوریه رفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادسازی موصل از دست داعش گفت: این حادثه بسیار بزرگی است که با همت ملت و ارتش عراق بر اساس فتوای آیت‌الله العظمی سیستانی رقم خورد و کمک‌هایی که جمهوری اسلامی از لحظه نخست این حادثه داشت کار ماندگاری در منطقه دست.

وی افزود: دیگران زیاد صحبت می‌کنند و ائتلاف ایجاد می‌کنند اما در مقام عمل در روی زمین کاری ازشان دیده نمی‌شود و این نیروی قدس بود که به کمک مردم سوریه و عراق رفت و این افتخار در تاریخ ماند و شهدایی که در این مسئله مشارکت داشته‌اند جزو بهترین شهدایی هستند که در خارج از وطن خودشان برای ارزش‌های مهمی جانفشانی کردند.

لاریجانی با اشاره به کلنگ‌زنی هشت مجموعه ورزشی در این مراسم اظهار کرد: در قم سرانه فضای ورزشی و تفریحی کم است و این کار به قاعده‌ و فکر شده‌ای است.

وی با اشاره به اجرای پروژه قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان گفت: اصل طرح از طریق فاینانس تأمین اعتبار شده و در حال اجرا است. قسمتی هم که مربوط به قم است در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم تدبیر شد که دسترسی‌ها و مسیر خوبی داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.