ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31837
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :

همسران شهدا شریک مجاهدت های عزیزان خود در دفاع مقدس هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 23 تیر در دیدار با خانواده شهیدان مختاری و آزموده و دو خانواده جانباز شهرستان تالش که با حضور فرماندار این شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: امروز جامعه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 23 تیر در دیدار با خانواده شهیدان مختاری و آزموده و دو خانواده جانباز شهرستان تالش که با حضور فرماندار این شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازانی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

پاکاری تصریح کرد: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراثداران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و به نوعی عبادت است.

این مقام مسئول بر رسیدگی هرچه بهتر به امور ایثارگران و مشارکت هرچه بیشتر دستگاه ها به ویژه سپاه، فرمانداری و ائمه جمعه و سایر دستگاه ها و ادارات دولتی در برگزاری طرح سپاس از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

وی عنوان کرد: مسئولان در راه آنچه که باعث ارتقای شان و منزلت ایثارگران می باشد و آبروی بنیاد شهید و نظام است قدم بردارند تا روح بلند و ملکوتی امام شهیدان و شهیدان معظم از همه ما خرسند شود.

پاکاری خاطرنشان کرد: کمک و همکاری در پیشبرد اهداف بنیاد شهید موثر خواهد بود و از همه تشکر می کنم که در راستای حل مشکلات جامعه ایثارگران قدم برمی دارید.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان اضافه کرد: همسران شهدا شريک مجاهدت های عزيزان خود در دوران جنگ تحمیلی بودند زيرا اگر همراهی و مساعدت آنها نبود، شهدا به لحاظ دغدغه مسئوليت سرپرستی و تربيت فرزندان در انجام وظايف خود برای دفاع از ميهن با مشكلات متعددی مواجه می شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.