ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31889
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۰۱
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
میهمانی لاله‌ها در کاشان/ مردم کاشان در غربت شهدای گمنام گریستند

میهمانی لاله‌ها در کاشان/ مردم کاشان در غربت شهدای گمنام گریستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، از زمانی که خبر حضور شهدا در کاشان به گوش همگان رسید عطر شهادت و شور و شوق رسیدن به آن در دل هر کاشانی جوانه زده است و مردم برای حضور در مراسم تشییع و بدرقه شهدا سر از پا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، از زمانی که خبر حضور شهدا در کاشان به گوش همگان رسید عطر شهادت و شور و شوق رسیدن به آن در دل هر کاشانی جوانه زده است و مردم برای حضور در مراسم تشییع و بدرقه شهدا سر از پا نمی‌شناختند.

زمان موعود فرا رسید و پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگسال منتظر و چشم به راه شهدا بودند شهدایی که تا پای جان در مقابل استبداد ایستادگی کردند و آخرین قطره خون خود را در راه اسلام و نظام اسلامی نثار کردند.

حمیدرضا مومنیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در کاشان به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: امروز بار دیگر عطر شهدا در شهرستان کاشان پیچیده و با استقبال خوب مردم مواجه شدیم در حالی که این افراد یادگاران دفاع مقدس هستند و هرگاه در هر شهری حضور پیدا کنند خاطرات دفاع مقدس در آن شهر را زنده می‌کنند.

فرماندار کاشان با بیان اینکه شهدا دلاوری‌های رزمندگان اسلام را زنده می‌کنند خاطرنشان کرد: شهدا جان تازه‌ای به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بخشد و خوشحال هستیم این شهدا در کاشان حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین احمدی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شور و هیجانی که امروز در شهرستان کاشان وجود دارد به برکت حضور شهدای گمنام است و شهدا همه کاره هستند زیرا عزت، افتخار و تمامیت ارضی مدیون شهدا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستم، افزود: امروز پیام شهید آن است که تنها راه نجات و سعادت حرکت در مسیر ولایت و امامت است و باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسد زیرا شهدا حماسه آفرین هستند و شهیدان زنده هستند و استقبال شهدا از آنان گواه این مطلب است.

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی نیز به خبرنگار تسنیم می‌گوید: شهدا و سر زدن ناگهانی آنان به ما پیام‌هایی دارد و به ما یادآوری می‌کند برای به دست آوردن نظام اسلام و استقرار نظام اسلامی چه خون‌ها ریخته شده و چه زحمت‌هایی کشیده است و لذا اگر سختی است باید تحمل کرد و فشار مشکلات باعث نشود رابطه با رهبری ضعیف شود و همه حرف شهدا آن است که در مسیر رهبری حرکت کنیم.

علی هاشمی طاهری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: زمانی که پیکر مطهر شهدا به شهرها می آید یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و از خود گذشتگی‌های ملت ایران است که خانواده‌ها با نثار خون جوانان خود اسلام و قرآن باقی بماند.

عضو شورای شهر کاشان افزود: برای همه باید اینگونه باشد که این انقلاب را رایگان به دست نیاوردیم و با ادامه دادن راه شهدا اسلام را یاری کرده و نظام جمهوری اسلامی را به انقلاب اسلامی امام زمان (عج) متصل شود.

حسین حیدریان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: انقلاب و کشور ما مدیون شهدای ما هستند و امروز کاشان یک روز تاریخی را در خود ثبت می‌کند زیرا شهدا با حضور خود نسیم ایثار و شهادت و از خود گذشتگی در شهر پراکنده می‌کنند و رفاقت را در شهر توسعه می‌دهند.

رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه پیام شهدا استقامت و ایستادگی است، افزود: امیدواریم مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا را مردم کشور درک کرده و خط مشی رهبر انقلاب اسلامی در مورد مبارزه با کفر و اقتصاد در پیش بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم پس از پایان این مراسم، مراسم وداع با شهدای گمنام ساعت 10:30 شامگاه جمعه در پارک نرجس ابتدای خیابان آیت‌الله سعیدی کاشان با حضور عاشقان شهید و شهادت برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.