ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3189
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۰۰
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع چند هزار نفری فدائیان ولایت در کرمانشاه برگزار می‌شود

اجتماع چند هزار نفری فدائیان ولایت در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه پنج‌شنبه مورخ 26 فروردین ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود. این مراسم به‌همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه با حضور مسئولان، روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا، جوانان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه پنج‌شنبه مورخ 26 فروردین ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مراسم به‌همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه با حضور مسئولان، روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا، جوانان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور کرمانشاه انجام می‌پذیرد.

این مراسم با عنوان «اجتماع عظیم فدائیان ولایت» برگزار می‌شود و در این مراسم طوماری در حمایت از توسعه فعالیت‌های موشکی کشورمان به امضای چندین هزار نفر از مردم ولایت‌مدار کرمانشاه می‌رسد و این طومار روز بعد جمعه مورخ 27 فروردین ماه در اجتماع بزرگ مردم هرسین نیز به تأیید اقشار مختلف مردم می‌رسد.

براساس گزارش فارس، مهدی منصوری، از مداحان مطرح کشوری در این مراسم به مداحی می‌پردازد و از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن