ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31895
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۱۱
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
نایب‌قهرمانی کشتی‌گیران قم در مسابقات کشوری جام شهید شکوهی

نایب‌قهرمانی کشتی‌گیران قم در مسابقات کشوری جام شهید شکوهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، علی جانقلی اظهار کرد: موفقیتی که نصیب کشتی‌گیران قمی شرکت کننده در این دوره از پیکارها شد، یک بار دیگر نشان داد که قم در رشته کشتی فرنگی همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد و استعدادهای بسیار خوبی در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، علی جانقلی اظهار کرد: موفقیتی که نصیب کشتی‌گیران قمی شرکت کننده در این دوره از پیکارها شد، یک بار دیگر نشان داد که قم در رشته کشتی فرنگی همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد و استعدادهای بسیار خوبی در این رشته داریم.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی قم هر ساله در مسابقات تمام رده‌های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضوری موفق و پرقدرت دارد و مدال‌های متنوعی توسط کشتی‌گیران این اوزان از تمام رده‌ها کسب می‌شود.

دبیر هیأت‌ کشتی استان قم با اشاره به موفقیت کشتی‌گیران قم در یک رقابت‌ کشوری معتبر، اضافه کرد: تیمی متشکل از استعدادها و نخبه‌های کشتی قم راهی رقابت‌های کشوری جام شهید شکوهی شد و در نهایت با کسب مقام نایب‌قهرمانی به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تعداد ٥٠ کشتی‌گیر برای به دست آوردن رتبه‌های اول تا سوم اوزان مختلف با یکدیگر پیکار کردند، در مجموع شاهد برگزاری١٠٠ کشتی بودیم و در رده‌بندی نهایی بخش تیمی این پیکارها تیم‌های تهران، قم و خوزستان اول تا سوم شدند.

جانقلی با بیان اینکه این پیکارها به میزبانی هیأت‌ کشتی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار شد، اضافه کرد: حضور در این دوره از مسابقات و کسب رتبه نایب‌قهرمانی ادامه تلاش هیأت‌ کشتی قم برای تداوم رشد و توسعه این رشته از رده‌های سنی پایه بود.

وی تصریح کرد: به لطف خدا در این رشته همچنان در مسیر موفقیت گام بر می‌داریم چون هم برنامه‌ریزی خوبی در هیأت‌ کشتی وجود دارد، هم اینکه مربیان بسیار خوب و با دانشی در این رشته داریم و سرمایه‌گذاری بسیار خوبی هر ساله از رده‌های سنی پایه در کشتی قم وجود دارد.

دبیر هیأت‌ کشتی استان قم در پایان اظهار کرد: قبل از اعزام نوجوانان کشتی‌گیر قم به رقابت‌های جام شهید شکوهی، شاهد حضور استعدادهای این رشته در سومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی 2017 جام یادگار امام (ره) بودیم و تیم قم برابر تیم قدرتمندی همچون ایتالیا نمایش بسیار خوبی داشت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.