ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31905
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۱۹
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیریت کاخ‌نشینی و اشرافی، به دنبال خانه‌نشین کردن تولیدکنندگان داخلی است

مدیریت کاخ‌نشینی و اشرافی، به دنبال خانه‌نشین کردن تولیدکنندگان داخلی است

  امید محترمی، مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته  اراک به ایراد سخن پرداخت و  ضمن قدردانی از شهیدان و مدافعان حرم گفت:  کدام چشمی است که نبیند این عزت و احترامی که انقلاب اسلامی امروز در قلب مستضعفان جهان پیدا کرده است، کدام انسان عادلی است که این همه پیشرفت در علوم […]

 

امید محترمی، مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته  اراک به ایراد سخن پرداخت و  ضمن قدردانی از شهیدان و مدافعان حرم گفت:  کدام چشمی است که نبیند این عزت و احترامی که انقلاب اسلامی امروز در قلب مستضعفان جهان پیدا کرده است، کدام انسان عادلی است که این همه پیشرفت در علوم مختلف را ببیند و لب به تحسین شهیدان و فرزندان این انقلاب نگشاید. 

 

محترمی ضمن اشاره به اینکه امروز کشور ما تشنه گسترش روحیه انقلابی در سیستم مدیریتی است و ما هر کجا به این روحیه انقلابی تکیه کردیم، همان جا نقطه  قوت کشور محسوب می­شود، گفت: در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب  با مسئولین دستگاه قضائی خطاب به قوه قضائیه، مطالبه و پیگیری حقوق عمومی مردم را مسئله­ای بسیار مهم و حیاتی دانستند و گفتند مردم دیگر خسته شده­اند از اینکه فردی در کسری از ثانیه، میلیاردها تومان از اموال بیت المال را بالا بکشد لکن رسیدگی به پرونده او سال­ها زمان ببرد. دیگر زمان حرف زدن گذشته است اکنون وقت استیفای حقوق عمومی مردم است.

 

مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی افزود رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولین قوه قضائیه، خواستند که این قوه در حوزه حقوق عمومی مردم ورود پیدا کنند؛ مسئولان بدانند. اگر در این کار کوتاهی کنند عده‌‌ای با دادن آدرس‌های غلط و انحراف اذهان مردم برای نظام هزینه‌سازی خواهند کرد. با قلم به دستان مزدوری که تبدیل به پایگاه‌های داخلی دشمن شده‌اند، جزو حقوق عمومی مردم است. این نمیشود که رسانهای به اسم آزادی بیان با قلم زهرآگین خود تمام اعتقادات و مقدسات مردم مانند فرهنگ شهادت طلبی، قداستِ مدافعان حریم و حرم و… را از میان بردارد، این جا جمهوری اسلامی ایران است جایی که مردمش برای حفظ خاک و اعتقاداتشان، خون دادهاند.

 

وی تصریح کرد این چه آزادی بیانی است که در آن توهین به خدا و معصومین و شهدا و ارزش‌ها هیچ حد و مرزی ندارد و مورد تشویق قرار می‌گیرد اما مطالبه حق مردم و امر به معروف و نهی از منکر کردنِ عده‌‌ای مفسد و رانت‌خوار مورد نکوهش است و تهدید به پیگیری و شکایت قضایی می‌شود؟! این جریان به اسم آزادی بیان، پایههای دین و انقلاب را زیر سوال میبرد اما کسی حق ندارد از آنها بپرسد، برای رفع آلودگی شهر اراک چه کردید؟ آیا کارگری که ۴ ماه است حقوق نگرفته حق آزادی بیان دارد؟ چرا از پشت میزهای چند میلیونی با آنان سخن میگویید؟ این جریان از حقوق شهروندی دم میزند، آیا رسیدگی به فسادهای اقتصادی اطرافیانتان جزو حقوق مردم نیست؟ 

 

مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی خاطر نشان کرد الحمدلله خداوند به برکت وجود پاسداران ولایت و مدافعان حرم و نیز به حرمت خون شهیدان گلگون کفنِ هشت سال دفاع مقدس، سایه جنگ را برای همیشه از سرکشور و مردم برداشته است. خدا را شکر که حاصل تفکر انقلابی می‌شود موشک که همه قصد دارند موفقیت‌های موشکی را به نام خود ثبت کنند، و حاصل تفکری دیگر هم می‌شود برجام که  مسبب‌هایش ترجیح  می‌دهند در مورد نتیجه‌اش فقط سکوت کنند. لذا از دولت و مجلس و قوه قضائیه محترم خواهش می‌کنیم در تریبون‌های رسمی، سخنان و مواضعی نگیرید که باعث ایجاد شکاف و دوقطبی در جامعه شود، مردم که با هم مشکلی ندارند. امروز اولویت همه دستگاه‌ها باید وحدت، حولِ محور ولایت و جهت حل مشکلات اصلی زندگی مردم باشد.

 

وی افزود مردم شریف اراک  نظر شما در مورد مسئولی که همواره در پشت بلندگوهای رسمی و غیر رسمی، واقعی و مجازی اقدام به تکه‌پرانی به رقبای سیاسی می‌کند، اقتدار نظامی و استقلال کشور را مورد خدشه قرار می‌دهد، چیست؟ امروز برخی از مسئولین علی رغم اشغالِ برخی پست‌ها و مناصبِ این نظام، علیه آن تمام قد به سان یک اپوزوسیون موضع­گیری می‌کنند. این ظلم به نظام است…! 

 

مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی در ادمه گفت: این نظام، قوّه عاقله‌ای دارد که تجربه ثابت کرده مسئولین هر کجا به منویات و فرامین او عمل کرده­اند نصرت الهی و گشایش، حاصل شده است. حال اگر برخی خود را علامه دهر می­دانند و با دستورالعمل­های وارداتی در حوزه نظام آموزشی و اقتصادی و سیاست خارجی در پی تدبیر امورات کشور هستند بدانند که سخت در اشتباهند و متاسفانه باید گفت تاوان این اشتباهات را مردم می­دهند.  

 

وی تاکید کرد نتیجه دستورالعمل­های وارداتی و اعتماد به کدخدا، چیزی جز عقد قراردادهای چرب و بلند مدت به سودِ شرکت‌های خائنی چون توتال، عدول از برنامه‌های سند ۱۴۰۴ مبنی بر قدرت اول منطقه شدن، تحریم‌های مجدد پس از برجام، به موزه فرستادن ماهواره آماده پرتاب، زیر سوال بردن کسانی که با اهدای جان خودشان امنیت کشور را تامین کرده‌اند، نمی‌باشد. 

 

مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی در ادامه گفت: بر اساس آمار ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز و به گفته وزیر اقتصاد تنها در سال گذشته  ۱۵ میلیارد دلار کالای قاچاق داشته‌ایم. فقط همین عدد برای به خاک سیاه نشاندن تولید کننده و کارگر ایرانی کافی است. این که دیگر ربطی به تحریم و فشار قدرت های استکباری ندارد. آقایان بی‌مدیریتی و سوء تدبیر خود را به پای مسائل دیگر نگذارند. 

 

وی افزود سخنگوی محترم قوه قضائیه بیان کرد بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان معوقه بانکی وجود دارد یعنی افرادی وام و تسهیلات گرفته و آن را به بانکها بر نمیگردانند…. عجیب تر آن جاست که بانک‌ها نیز تمایلی به شکایت و پیگیری ندارند. بانکی که برای یک وام چند میلیونی هزار جور سند و ضامن می‌طلبد و اگر یک قسط عقببیفتد هزار هشدار تلفنی را میدهد برای بازپرداخت وام‌های میلیاردی، پیگیری نمی­‌کند که هیچ، به قوه قضائیه هم می­‌گوید تو حق دخالت نداری. 

 

مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی تصریح کرد امروز در کشور با نوع نگاه و مدیریتی روبرو هستیم که با اتکا به مدیریت کاخ‌­نشینی و اشرافی خود، به دنبال خانه­‌نشین کردن کشاورزان است. چرا باید در عرصه کشاورزی هم تولید کننده ما محصول را ارزان به فروش برساند و متضرر شود و هم مصرف کننده ما محصولات کشاورزی را گران خریداری کند و باز متضرر شود  در همین سال جاری علی رغم افزایش نجومی هزینه­‌ها، دولت قیمت خرید گندم از کشاروزان را فقط دو درصد نسبت به سال قبل افزایش داد و همان دولت از آن طرف برای همین کشاروزان وام های ۱۸درصد سود و بهره تجویز می‌کند.

 

وی با اشاره به مشکلات کشور در حوزه قاچاق گفت: بر اساس آماری که گمرک فروردین‌ماه ۱۳۹۶ منتشر کرد، دولت یازدهم در سه سال و نیم عمر خود بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار جنس چینی معادل ۱۱۱ هزار میلیارد تومان وارد کشور کرده است. چرا سر کار گر ایرانی و تولید ملی  را با وارداتِ کالای چینی می‌بُرید؟؟

 

مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی گفت: این استان، تاکنون تا به این حد شاهد اعتراضات و اعتصابات کارگری نبوده است. حقوق­‌های عقب افتاده برخی کارگران در حالی ست که متاسفانه شنیده­‌ها حکایت از آن دارد که بعضی از مدیران آنها در حال بورس بازی و تقسیم غنایم صنعت هستند. 

 

وی در ادامه تاکید کرد این استان محل طلوع و پرورش آفتاب انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است. این چه بدعت نامبارکی است که افرادی در راس به صندلی مدیریتی این استان تکیه بزنند که حتی حاضر نیستند صف­بندی خود با اقدام کنندگان بر علیه امنیت ملی و فتنه گران سال ۸۸ را مشخص کنند. این چه شیوه مدیریت باری به هر جهت و مفتضحانه‌­ای است که امروز بر استان مرکزی حاکم شده است.  چرا باید استان مرکزی با آن سابقه درخشان صنعتی در دوران دفاع مقدس و این قطب بزرگ صنعت و کشاورزی کشور، شاهد این همه نارضایتی و تحصن و تجمع کارگرانش باشد.

 

مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی در پایان تصریح کرد در این بین از صدا و سیما و به ویژه از شبکه آفتاب تقاضا داریم که نگاه دکوری و مناسبتی به مردم را پایان دهد. این روند زیبنده رسانه ملی کشور نمی‌­باشد.  تا کی قرار است فقط و فقط مردم را در انتخابات­‌ها و ۲۲ بهمن­‌ها و روزقدس‌­ها و … بخواهند. پس کی قرار است صدای مظلومانه مستضعفین و اقشار ضعیف جامعه به صورت جدی توسط رسانه ملی فریاد زده شود؟ چرا باید صدای اعتراض کارگران و کشاورزان و روستاییان ما از تریبون صدا و سیما بایکوت شود و از آن طرف میدان برای بازی­‌های کثیف رسانه­‌های ضدانقلاب و عوامل داخلی آنها فراهم گردد؟ چرا باید تریبون صدا و سیما همواره به صورت یک طرفه در دست مدیران بی­‌تدبیری باشد که تنها کارکردشان به زانو در آوردن اقتصاد استان مرکزی بوده است؟ پس سهم مردم و مستضعفان از این رسانه در کجا تعریف می­‌شود؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.