ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31951
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۱۱
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

این رویداد خارجی سوژه داغ رسانه‌های عراقی شد+عکس

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، شبکه خبری NRT گزارش داد که سرباز فداکار شیعه عراقی، جان خود را در راه نجات کودکی سنی ‌مذهب از دست داده است. این کودک که تاکنون سن، نام پدر و مادرش مشخص نیست و حتی کسی نمی‌داند که […]

رویداد خارجی سوژه داغ رسانه‌های عراقی/ سرباز شیعه‌ای که جانش را برای کودک سنی فدا کرد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، شبکه خبری NRT گزارش داد که سرباز فداکار شیعه عراقی، جان خود را در راه نجات کودکی سنی ‌مذهب از دست داده است. این کودک که تاکنون سن، نام پدر و مادرش مشخص نیست و حتی کسی نمی‌داند که نام خود وی چیست اهل محله «فاروق» بخش قدیمی موصل بوده که محله‌ای سنی‌ نشین است.

طبق گزارش رسانه‌ها، ظاهرا اعضای خانواده این کودک نگون‌‌بخت در تلاش برای رهایی از ظلم و ستم داعشیون قصد فرار داشتند که از سوی یک تک‌تیرانداز داعشی مورد هدف قرار گرفته و کشته شده‌اند و تنها این کودک شیرخوار زنده مانده است.

به ‌دنبال این حادثه سرباز عراقی که زنده بودن این کودک را احساس کرده بود برای نجات وی اقدام می‌کند که در همین حین توسط تروریست داعشی مورد هدف قرار می‌گیرد و به شهادت می‌رسد. در نهایت سربازان عراقی تروریست داعشی را به هلاکت می‌رسانند.

در همین راستا و برای پاسداشت خون «علی» سرباز شیعه عراقی که جان خود را در راه نجات این کودک از دست داد، اسم کودک عراقی نیز «علی» گذاشته شده است.

فداکاری و شهادت این سرباز شیعه عراقی در حالی نقل رسانه‌ها می‌شود که دشمنان ملت عراق بارها نیروهای شیعه ‌مذهب این کشور را به خشونت در مناطق سنی‌مذهب متهم کرده‌اند. از سوی دیگر مراجع و علمای عراق همواره بر وحدت شیعه و سنی برای حفظ تمامیت ارضی عراق و مقابله با داعش تأکید کرده‌اند.

منبع: کیهان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.